Az utóbbi években a PM International folyamatosan növekedést produkált és 2023-ban forgalma 19%-os növekedés mellett elérte a 3,03 milliárd dollárt.

    A cég forgalma 2021-ben 2,35 milliárd dollár volt, ami azóta két egymás követő évben növekedett

    2023-ban ünnepelte PM International fennállásának 30. évfordulóját. Ez a mérföldkő a vállalat folyamatos innováció és minőség iránti elkötelezettségét tükrözi. A Rolf Sorg vezérigazgató által alapított és továbbra is vezetett PM-International a németországi Mannheimben ünnepelte ezt a mérföldkőnek számító eseményt, több mint 15 ezer vendéget és üzleti partnert üdvözölve a világ minden tájáról, és több mint 250 ezer néző csatlakozott az ünnepséghez online.

    A vállalat kiemelkedő eredményeit támasztja alá a 6. helyezés a „DSN Global 100”-ban, amely a világ legnagyobb közvetlen értékesítési vállalatainak nemzetközi rangsora. 2023-ban a PM-International megkapta a „Bravo International Growth Award” díjat is, amely példa nélküli és egymás után háromszor kapta meg a cég.

    „A következő célt már kitűztük, és mi „Go Five”-ként hivatkozunk rá: ami azt jelenti, hogy az 5 milliárd dolláros értékesítésre összpontosítunk.” – magyarázza Rolf Sorg vezérigazgató.

    Következő lépésként a PM-International a további növekedést tűzi ki célul, hogy elérje az iparága első 5 helye közül valamelyiket, amihez 5 milliárd dolláros árbevételi cél szükséges.

    Ezt az ambíciót a technológiai fejlesztésekre, például a FitLine Appra, egy teljesen digitális azonnali fizetési rendszerre és sok más eszközre való összpontosítás támogatja a forgalmazóik számára, amelyek fokozzák munkájuk rugalmasságát és hatékonyságát a digitálisan fejlődő, határok nélküli világban.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest