Az Amway 7,4 milliárd USD forgalommal zárta a 2024-es évet, ami 3%-os csökkenést jelent a 2023-as adathoz képest.

    Az Amway forgalma világszinten a 2021-es 8,9 milliárdos csúcs óta folyamatosan csökken, 2022-ben 8,1 milliárd, 2023-ban pedig 7,7 milliárd dollár volt.

    Az Amway hangsúlyozta, hogy a kulcsfontosságú területeken pozitív fellendülést ért el, beleértve a táplálkozási kategórián belüli 2%-os növekedést, amely jelenleg a teljes globális értékesítés 64%-át teszi ki. A vállalat emellett jelentős működési előrelépéseket és vezetőváltásokat is végrehajtott, hogy elősegítse hosszú távú növekedését.

    „Az Amway üzlettulajdonosok (ABO-k) és ügyfeleink sikere iránti elkötelezettségünk vezérel mindent, amit teszünk” – mondta Michael Nelson, az Amway vezérigazgatója. „Az elmúlt év a stratégiai befektetések egyike volt, a hangsúly az időszerű innovációkra, valamint az időtlen értékeink iránti megingathatatlan elkötelezettségünk felé tettük – mindezt azért, hogy segítse az ABO-kat vállalkozásuk növekedésében.”

    A társaság jelentős infrastrukturális beruházásokat is végrehajt, felújította világközpontját, bővítette gyártási, minőség-ellenőrzési és kutatás-fejlesztési folyamatait.

    Az Amwayről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest