A Forever Living Products forgalma világszinten 4%-al csökkent, ami 100 millió dollárral kevesebb forgalmat jelent 2019-ben.
Az FLP 2017-ben érte el a legmagasabb éves forgalmát 2,6 milliárd dollárt, 2018-ban 2,5 milliárd dollár és 2019-ben 2,4 milliárd dollár forgalmat könyvelhettek el, ami nem jelentős, de csökkenő tendenciát mutat a világban.
A világ gyorsan változik, egyre többen vásárolnak online, ezért a klasszikus otthoni bemutatókkal működő cégek (nemcsak az FLP) komoly kihívásokkal szembesültek az elmúlt években. A DSA 2018-as őszi konferenciájának is ez volt a témája, hogy hogyan őrizzék meg az MLM cégek a forgalmukat ebben a piaci környezetben, amit ide kattintva olvashatsz.
Tavaly márciusban indította el az Instagram az azonnali vásárlás opciót Amerikában, ami már azóta Európában is elérhető, ez inspirálta a „Vajon hány MLM cég éli túl az elkövetkező éveket a gyorsan változó piaci környezetben?” cikkünket, ami körbejárja a változó generációk és a változó fogyasztói szokások témáját, hogy mire kell számítani az elkövetkező években.