A doTERRA bemutatta a Social alkalmazását, amivel egyszerűen oszthatunk meg tartalmakat a közösségi oldalainkon.
Amikor egy vállalat és képviselői összefognak, az mindig mindenki számára előnyös lesz. Ez a fajta megközelítés arra ösztönzi a vállalatot, hogy erőforrásait, eszközeit és technológiáit felhasználva gördülékeny folyamatokat hozzon létre a forgalmazói hálózatában és ezzel vegye le az adminisztrációs feladatokat a vállukról, hogy ők arra tudjanak összpontosítani, amit szeretnek és amit a legjobban csinálnak: azaz kapcsolatokat építsenek. Ez a megközelítés mégfontossabb lett, amikor elkezdődött a világ lezárása, és szinte mindenki azonnal átállt a digitális kommunikációra, legfőképpen a közösségi médián keresztül.
A forgalmazók sokkal nagyobb valószínűséggel tesznek közzé márkán belüli tartalmat, amikor az kéznél van és könnyen hozzáférhető eszközkezelőben elérhető. Gyors (és egyszerű) hozzáférést kell biztosítani a forgalmazóknak a termékképekhez, az ajánlatokhoz és promóciós képekhez, hogy azonnal online megoszthassák ezeket.
A PromoRepublic által működtetett dōTERRA Social értékesítési szoftver ezt kínálja, ami már elérhető a telefonos alkalmazásboltokban.
A doTERRAról bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.