A Zinzino nagyon büszke arra, hogy 2021. június 3-án Malajziában elkezdi üzleti tevékenységét, amely a vállalat globális terjeszkedési stratégiájának következő lépését képezi.
Több éves előkészítés után sikerült a malajziai piac indítása, amit az elmúlt években több ország megnyitása előzött meg, a Zinzino megtanulta, hogy alapos előkészítő munka biztosítja az egyes piacok helyi viszonyaihoz való alkalmazkodás fontosságát.
Úgy növekedni, hogy közben nyereséges maradjon a cég a Zinzino vállalat fontos üzleti stratégiáját képezi. 2020 folyamán a vállalat értékesítési célját túllépte és kiváló forgalom növekedés mellett erős EBITA teljesítményt ért el. Az teljes értékesítés 1,139 milliárd svéd koronára nőtt a 2019-es 771 millióról.
„Az erőteljes növekedés méretgazdaságosságot és nagyobb jövedelmezőséget eredményez. Ez a piacnyitás egy logikus következő lépés, amely nagy elvárásokat támaszt a jövőbeni nyereséggel szemben. Malajzia nagyon érdekes vállalkozói piac Délkelet-Ázsia egyik legélénkebb gazdaságával, amely kiemelkedő növekedést kínál számunkra. – mondja Dag Bergheim Pettersen vezérigazgató.
Malajzia jelenleg a közvetlen értékesítés 10 legfontosabb piaca közé tartozik, így ez egy fontos stratégiai indulás a Zinzino számára. A vállalat arra számít, hogy 2025-ig 1 milliós, 2035-ig pedig 20 milliós taglétszámot ér el.
A malajziai piac beindításával a Zinzino 98 országban fog működni, miközben a globális terjeszkedésre összpontosít.
A Zinzinoról bővebben IDE KATTINTVA tudsz olvasni.