Kun László Zsolt – MyDailyChoice – 100K Affiliate

    Kun László Zsoltnak nem idegen a hálózati marketing, hiszen 14 évvel ezelőtt ismerkedett meg az iparággal. 2019 decemberében kifejezetten a MyDailyChoice csúcsminőségű wellness termékei, valamint egyedi üzleti lehetősége miatt tért vissza a Network Marketing iparágba.

    Nemzetközi Network Marketing világ is felfigyelt a kiemelkedő eredményeire, hiszen Európában a legmagasabb karrierszinten lévő és legnagyobb 100K forgalommal rendelkező partnere a MyDailyChoice cégnek.

    Milyen volt magyarként megélni, hogy a világ legnagyobb cégfüggetlen szakmai oldala a Businessforhome írt rólad?

    Hatalmas megtiszteltetés kicsinyke kis országunkat képviselni a világ Network Marketing vezetői elitjében. Tudnod kell, hogy annak idején amikor elkezdtem ezt a szakmát már figyeltem ezt az oldalt, hiszen ekkor már próbáltam nemzetközi szinten hiteles információkat szerezni a cégekről, vezetőkről, eredményekről. Mindig is nagy vágyam volt, hogy az eredményeim által felkerüljek a legsikeresebbek közé, olyan szakmai ikonokkal egy lapra, akik 20-30 éve mutatják az utat, mint például Robert Hollis – az egyik mentorom.

    szerk. megj.: A Businessforhome.org cikk IDE KATTINTVA olvasható.

    Hogyan kerültél kapcsolatba a Network Marketinggel?

    A Network Marketinggel akkor találkoztam, amikor külföldről hazatérve nem tudtam elhelyezkedni a szakmámban és ezért nem találtam a helyemet itthon. Édesapám (Dr. Kun László) bemutatott egy nemzetközi cég vezetőjének, hogy nézzem meg a lehetőséget. Nyitott személyiségként kíváncsi voltam és elmentem a találkozóra. Ott derült ki számomra, hogy a Network Marketing iparágnak köszönhettem a gondtalan és élménydús gyerekkoromat, hisz édesapám 20 éve ebben az iparágban segít másoknak sikeresnek lenni. A húszas éveim elején csatlakoztam az első céghez, ahol inkább lelkes voltam, mint tudatos – és elkezdtem ismerkedni a szakma alapjaival. Ekkor inkább eladásban gondolkodtam, mint szervezetfejlesztésben. Pár könyv és előadás után nagyon megérintett a Network Marketing iparága, ahol azt láttam, hogy egyszerű hétköznapi emberek képesek átlag feletti eredményt, elismerést és életszínvonalat elérni. Az első cég adta az alapokat, ami meghatározta a későbbi pályafutásomat.

    Mi történt veled ezután?

    A kapcsolatépítéseknek és a network szerelemnek köszönhetően elkezdtem magam képezni és megismertem további cégeket, ahol az elméleti tudást a gyakorlatba ültettem az elmúlt 10 évben. Ebben az időszakban már átéltem amiről a könyvek írnak, miszerint létezik duplikáció, multiplikáció és több országra kiterjedő szervezeteim alakultak ki. A munkám eredményeképpen több mint 20 országban jártam, ahol a vezetőkkel jó emberi kapcsolatok, barátságok alakultak ki. Ezekben az években találkoztam a szakma szürke és fekete zónáival, ahol a cégeknek nagyobb volt a víziója, mint a szakmai tevékenysége. Ma már élesen el tudom választani a stabil alapokra épülő cégeket, a röpke szexi ígéretekkel szemben. Innentől kezdve elkezdtem kialakítani a saját elvárási rendszerem a cégekkel kapcsolatban. A nyitott személyiségemből adódóan az élet más területein is ki szerettem volna próbálni a bennem rejlő potenciált, ezért a hagyományos üzleti világban kezdtem el tevékenykedni.

    Hol helyezkedtél el? Mi volt a hétköznapi foglalkozásod?

    Budapesten egy egészségpontban kezdtem el dolgozni, majd 8 hónappal később Én lettem a cég értékesítési igazgatója. Az eddigi tapasztalataimat jól tudtam kamatoztatni és rövid idő alatt megsokszoroztuk a forgalmat, ezzel Magyarország piacvezető cégévé váltunk. Ennek a növekedésnek az lett az eredménye, hogy reggel nyolcra mentem be dolgozni és este hétkor értem haza. Végül már a hétvégéimet is kezdtem beáldozni. Itthoni viszonylatban nagyon kiemelkedő fizetésem volt, de egyre kevesebb idő jutott a családomra.

    Az alkalmazotti élet előtt feleségemmel élveztük a teljes szabadságot. Egy évben háromszor-négyszer utaztunk, a hétvégék szabadok voltak, és a hétköznapokat is magunknak osztottuk be. Ez teljesen megszűnt. Ebben az élethelyzetben keresett meg a barátom a MyDailyChoice üzlettel, de nem volt könnyű helyzetben, mert egy szigorú szabályrendszert hoztam létre a Network Marketing cégekre.

    Gondolom ezek a szabályok azért jöttek létre, mert volt egy rossz tapasztalatod. Hogy néz ki ez pontosan?

    Igen. Úgy voltam vele, hogy ha egyszer újra több évnyi munkát teszek egy cégbe, annak ne az legyen a vége, hogy minden elveszik és kezdhetem elölről az építkezést, hanem több évtizedre tudjak tervezni. Nyilván az embernek nincs egy varázsgömbje, amivel tökéletesen látja a jövőt, de az eddigi tapasztalatokból és az évtizedes múlttal rendelkező cégek működéséből tanulhatunk, ezért a következő három alapvető szabályt alkottam meg:

    Az első szabály, hogy nem regisztrálok be egy most induló cégbe, egy vízióba, hogy az majd a befizetők pénzéből vagy megvalósul vagy nem. Ez a „most indul” dolog már nem hoz lázba. Egy cégnek legalább 4-5 évesnek kell lennie, hiszen mint a hagyományos vállalkozások többsége, a Network Marketinges cégek 80-90%-a sem éli meg ezt a kort, egyszerűen csődbe mennek. A vízió nem elég, mert az nem állja ki az idő próbáját. Tőkeerős cégnek kell lennie, hogy a csatlakozásról egyáltalán beszéljünk.

    A második szabály az volt, hogy termékes vállalatnak kell lennie. Olyan termékkel, amire az embereknek igényük van, és akkor is megvennék, ha nem Networkben lenne árulva.

    A harmadik szabály pedig a kompenzációs tervre vonatkozott, azaz olyan kifizetési terve legyen a cégnek, amit nem változgatnak meg pár havonta, évente a cégben, mert közben rájönnek, hogy ez így nem jó, de képes legyen ebben a felgyorsult világban rövid távon is megoldást nyújtani az embereknek.

    A cég amivel a barátod megkeresett ezeknek a feltételeknek megfelelt?

    Amikor a barátom felhívott, azt gondoltam, hogy az ajánlata biztos meg fog bukni valamelyik pontnál. Szerencsére tévedtem, hiszen egy 2014-ben induló cégről kezdett mesélni nekem, ami 2019-ben 170 millió dolláros forgalmat hozott létre csak Amerikában. Ennek a forgalomnak köszönhetően a világ egyik leggyorsabban növekvő Network Marketing vállalkozása a MyDailyChoice, ami teljesen adósságmentes. Jelenleg a Network Marketinges cégek világranglistáján az előkelő 45. helyen szerepel a cég. Pár hónapja kezdték meg a nemzetközi terjeszkedést, és Magyarországon keresztül nyitják az európai piacot. Ennek köszönhetően stabilitás és időzítés szempontjából egy kiváló lehetőséget láttam meg benne.

    A második szabályod a termékekre vonatkozott. Milyen termékei vannak a cégnek?

    A cégnek több ágazata és divíziója van, mint például a mikronizált hatóanyagokkal rendelkező táplálék spray-k, esszenciális illóolajok, egy VIP utazási klub és a HempWorx CBD ágazat. Napokon belül érkezik az 5. divízió, ami legyen egyenlőre meglepetés.

    Az egyikkel kapcsolatban már volt személyes tapasztalatunk, mert a családunkban van egy Parkinson-kóros beteg és több mint három éve használunk nála kannabisz származékokat, amelyre nagyon jól reagált. Így a CBD termékek ismerősek voltak, már pozitív tapasztalattal rendelkeztünk. Megvizsgálva  a kapott információkat kiderült, hogy a MyDailyChoice terméke Amerika első számú és egyben a legnagyobb kender ültetvényéről származik. Minőségét folyamatosan egy független szervezet, az Amerikai Kenderfelügyelet vizsgálja, ezért benne van abban a 13 cégben, akik az általuk kibocsátott engedélyekkel rendelkeznek. A legmagasabb minőséget az általuk kiadott tanúsítvány biztosítja az iparágban, ami megtalálható az oldalunkon, a független laboratóriumi eredményekkel együtt.

    Ezen kívül a cég még egy 60 napos üres üveg garanciát is biztosít, ezért kockázat nélkül bárki kipróbálhatja a terméket. Ez számomra egy olyan biztosíték, amit csak a legnagyobb cég tesz meg a fogyasztóért.

    Mit lehet tudni a CBD piacról? Hol tart most és mi várható a jövőben?

    Ez egy nagyon jó kérdés, mert jelenleg a CBD piac most van kialakulóban, azaz egy trend kezdetén vagyunk. A piackutató cégek azt jósolják, hogy robbanásszerű növekedés előtt állunk és tíz éven belül 100 milliárd dollárt meghaladó forgalom lesz az egész világon. Jelenleg csak az európai kannabisz piac 1 milliárd dollár körüli forgalmat generál, és az emberek száma, akik használnak valamilyen terméket 40%-al növekszik. Röviden egy izgalmas időszak vár ránk, hiszen a CBD egy nagyon erősen feltörekvő iparág és a következő tíz év megkerülhetetlen trendje lesz globálisan, aminek hatására olyan embereket is megszólíthatunk akár üzletileg, akár termékoldalról, akik eddig távol maradtak a Network Marketingtől.

    Ezzel ellentétben nem szeretnénk, hogy beskatulyázzanak minket az emberek, mivel a legjobb kannabisz termékeket forgalmazó vállalat, mert ennél sokkal szélesebb a palettánk, innen származik a nevünk is: MyDailyChoice – azaz az én napi választásom.

    Volt még egy pontod, azt se felejtsük ki, az pedig a kompenzációs terv. Végül ez is átment a rostán?

    Igen, végül a kompenzációs terv is átment a vizsgán, mert az egyik kérdésem az volt, hogy „Ez szép és jó, de mikor nyúltak bele a kifizetési tervbe utoljára?”, amire a válasz az volt, hogy az indulás pillanata – 2014 – óta nem változtattak rajta, pedig most már 1 millió ember van beregisztrálva a céghez.

    Ez meglepett és egyben meg is nyugtatott, mert ha ilyen sok embernél és ennyi idő után is működik a kompenzációs terv, akkor ez kiállta az idő próbáját. Ráadásul az iparág egyik legjobban fizető elszámolási rendszeréről beszélünk. Egy 3.0-ás Hibrid-Bináris Kompenzációs tervről, ami épít a tradicionális juttatási rendszerekre mégis korunk leginnovatívabb jutalék kifizetését kapjuk.

    Hogyan indultál el az üzlettel? (a cikk 2020. augusztus hónapban íródott)

    Barátom megkeresése után 2019 decemberében adtam bizalmat ennek a dolognak, akkor még csak mellékállásban a munka utáni szabadidőmben. Úgy szerveztem a napot a feleségemmel, hogy legyen időm este 6-7 órától az üzletre, akár 10 óráig is. Ilyenkor felemeltem a telefont és tárcsáztam, egyeztettem az időpontokat és ennek köszönhetően 24 partner szavazott nekem bizalmat az első hónapban.

    Mit értél el az elmúlt 8 hónapban a csapatoddal?

    Még csak két hónapja voltam az üzletben, amikor a feleségemmel nászútra indultunk a Karib térségbe január végén. Ő megkért arra, hogy az utazás alatt ne dolgozzak. Ezt úgy oldottam meg, hogy az ottani idő szerint kora reggeli- és az esti-, éjszakai órákban tartottam a kapcsolatot az itthoniakkal, édesapámmal, aki segítette a munkámat. Érdekes tapasztalás volt nekem, mert előtte nem dolgoztam online, hanem személyesen kerestem meg az ügyfeleket, ezért  3-4000 km-t is vezettem egy hónapban. Ez alatt az idő alatt jöttem rá, hogy mennyire hatékonyak mára az internetes eszközök és a világ másik feléről is működtethető egy üzlet. Igaz a nyaralás alatt keveset aludtam, de meg lett az eredménye és 25K, azaz 25 ezer pontos forgalommal zártuk a hónapot és leraktam az üzletem alapjait. Pontosan 8 hónap elteltével az indulás után, a kiváló csapatnak köszönhetően átléptük a 100 milliós havi forgalmat és meglett a 100K (100 ezer pontos) karrierszint.

    Területileg merre dolgoztok?

    Elsősorban Magyarországon, Romániában, Ausztriában és Szlovákiában kezdtük el a terjeszkedést. Mára az online eszközeinknek és munkánknak köszönhetően több, mint 20 országban vannak partnereink. Jelenleg a korai felismerők szakaszában vagyunk, hiszen most fog kialakulni az első körös európai vezetői bázis.

    Hogy bírod a tempót?

    Alapvetően nekem az a helyzeti előnyöm, hogy szeretem amit csinálok, szeretek emberekkel beszélni, szeretek embereknek segíteni és szeretek példával járni előttük. Máshogy élem meg a munkát, mert minden új kapcsolatban ott van a lehetőség, ráadásul a sikerből fakadó lendület, a sikerből fakadó eredmény emeli a fókuszáltságomat. Mindennél nagyobb lelki erőt és örömöt ad, hogy a nekem bizalmat szavazott emberek élete rohamosan változik pozitív irányba.

    Sokat dolgozol?

    Mi számít soknak­? Hisz az időzítésnek köszönhetően, akár 2-3 év munkájával 40 év eredményét lehet elérni. Tisztában vagyok vele, hogy most ez az az időzítés, amikor nyomni kell ami a csövön kifér, akár hétből hét napot, de ha van családi esemény akkor ahhoz alkalmazkodom. Szerencsére ebben a munkában megvan az a rugalmasság, hogy magamnak osztom be az időmet, ezért figyelek a kikapcsolódásra is, szeretek olvasni, heti rendszerességgel járok edzeni és a feleségemmel is törekszünk a minél több minőségi idő eltöltésére.

    Miket szoktál olvasni? Mit ajánlanál számunkra?

    A könyv amit elsőként ajánlok olvasásra Simon Sinek: Kezdj a miérttel – című írása. Ezt alapműnek gondolom, mert ha nincs meg a miérted, akkor nagyon nehéz lesz a névlista megírása, a telefonok megemelése és az összes további folyamat, ami ahhoz kell, hogy sikeres Networker legyen belőled. Nem általános célállításról beszélek, hogy hogyan legyen egy mérettel nagyobb autód, hogyan költözz egy villába vagy egyéb általános anyagi dolgokról, hanem arról a miértről ami tényleg mozgat. Ami belülről jön, ami feltüzeli a szíved és a lelked, amitől libabőrös leszel és ez a miért egy érzés, egy olyan pozitív érzés, ami minden embernél más és más. Ha ezt megtalálod, akkor nem lesz olyan ember, aki meg tudna állítani az utadon.

    Mellette még javaslom Randy Gage könyveit, akinek modern, a mai kor szellemének megfelelő írásai vannak. Olyan dolgokat mond ki, akár néha provokatív hangnemben, amit más szakmabeliek elmaszatolnak vagy elhallgatnak.

    Azt gondolom, hogy frissen tartani a tudásodat az egyik kulcsa a sikernek.

    Beszéltél az érzésről, a miértről, mik a további terveid?

    Számomra nagyon fontos, hogy úgy tudjak dolgozni, hogy jól érezzem magam a bőrömben, hogy szenvedélyesen tudjam csinálni amibe belevágok és ha jól végeztem a munkát akkor ez a pénz oldalon is kompenzálódik. Ne legyünk álszentek a pénzre szükség van egy minőségi élethez, hogy a szükségleteinket kielégítsük, de nem a pénz határozta meg az eddigi tevékenységeimet. Én inkább sikerorientált vagyok, aki teljesítménymániás és ha segítek X embernek, akkor az úgyis vonz magával egy anyagi bőséget.

    Így a személyes célom az, hogy több mint 100 ezer embernek az életébe hozzunk pozitív változást egészségügyi vagy anyagi értelemben az elkövetkező 3 évben. Mivel volt rálátásom az emberek egészségügyi helyzetére ezért láttam, hogy mennyi ember szenved valami problémával, ezért ha csak egy kicsit is javítani tudok az életminőségükön akkor boldog ember leszek.

    Végezetül milyen jó tanácsot adnál egy most indulónak?

    Azt gondolom, hogy ha most indulnál akkor ami nagyon fontos, hogy legyél tanítható és legyen benned egy nyitottság azon dolgok iránt, amiket javasolnak neked. Hallgass a szponzorodra, felsővonaladra, mert érdekeltek abban, hogy minél előbb sikeres legyél.

    A könyvekben olvasott dolgok csak részben működnek, mert a világ folyamatosan változik, és olyan eszközöket kell használni, amik a kor szellemének megfelelnek, akár meghaladják azt. A gyors alkalmazkodás, helyzetfelismerés és az új dolgok kipróbálása a gyakorlatban segít abban, hogy ha hibázol is feltudj állni belőle.

    Ennek az időszakomnak a kedvenc idézetével zárnám a gondolataimat: „Ne keress hősöket – válj azzá!” – Tony Robbins

    Kun László Zsolt Facebook oldala IDE KATTINTVA érhető el.

     

    Kapcsolódó tartalom:

    Robert Hollis az 53 millió dolláros ember – MLMSiker Interjú

    A MyDailyChoice eladásai 170 millió dollárra emelkedtek 2019-ben

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest