A PM-International a disztribúciós partnerek elkötelezettségét emelte ki az organikus növekedés kulcsaként az elsőnek megtartott Americas Congress Online alatt.
A PM-International eddigi történelmének legnagyobb eseménye volt Amerikában, több ezer résztvevővel, amit élőben közvetítette a társaság saját PM TV csatornája.
„Nagyon büszke vagyok arra, hogy veletek dolgozhatunk” – mondta Rolf Sorg vezérigazgató és alapító. „A mostani különleges körülmények között köszönöm, hogy megmutattad a vezetői és rugalmassági képességeidet. Együtt éljük meg veletek a vállalkozásunk értékeit, haladunk a korral és minden nap fejlődünk. Együtt utat nyitunk a közvetlen értékesítés jövője előtt. ”
A PM-International 2020 első félévében több mint 50% -os forgalomnövekedésről számolt be 2019-hez képest. Rolf Sorg hisz abban, hogy még mindig van lehetőség a további növekedésnek.
„Jelenleg piaci helyzetünket 18 millió törzsvásárló és 48 milliárd dollár eladás jellemzi világszerte.”
Csak szeptemberben a PM-International 88% -os növekedést ért el Amerikában. A társaság a múlt hónapban új vállalatot nyitott Belgium és Hollandia számára, amely mára teljes mértékben működik. A következő piacra lépések Nagy-Britanniában, Magyarországon, Vietnamban és Kínában lesznek, valamint további terjeszkedés várható Közép- és Dél-Amerikában. A társaság emellett az Egyesült Államok, Németország és Szingapúr központjaiban, valamint a luxemburgi nemzetközi központ bővítésébe fektet. GMP tanúsítvánnyal rendelkező amerikai központjába, a floridai Sarasotában található.
Az Americas Congress Online-on Rolf Sorg a nemzetközileg elismert futballistát, mint az új márkanagykövetet Rivaldót jelentette be. A brazil futballlegendával való együttműködés révén a PM-International tovább kívánja terjeszteni a márkát Amerikában és világszerte.
Az esemény során Vicki Sorg jótékonysági nagykövet bejelentette, hogy bővíti PM We Care programját. 2300 szponzorált gyermekkel a PM-International jelenleg a World Vision humanitárius segélyszervezet legnagyobb vállalati szponzora. A vállalat további 500 gyermeket támogat Zimbabwében 2021-ben, és támogat egy harmadik területi programot, amelynek középpontjában a táplálkozás áll.