Két egymást követő évben a Jeunesse EXPO World Tour szeptembertől novemberig öt városban állt meg és 62 500 résztvevő vett részt rajta. Ennek köszönhetően 1,57 millió dollárt sikerült jótékonysági célra fordítani.
A Jeunesse EXPO9 Orlandoban kezdődött a Jeunesse Global otthonában, ezután Bangkok, Makaó és Róma következett. Az utolsó megálló a Jeunesse Arena- ban volt Rio de Janeiróban.
Wendy Lewis és Randy Ray a Jeunesse alapítói minden eseményen részt vettek. Különleges ünnepséggel készültek, hiszen a vállalat kilencedik évfordulóját tartotta a szeptember 9-i Orlando-i eseményen. Jeunesse 2009.09.09-én 9 órakor alapították, mert ez egy olyan dátum és idő, amelyet kifejezetten azért választottak, mert a 9. szám az ázsiai kultúrában a tartós életet képviseli. Bejelentették a RVL™ Advanced Hair Care System hajápolási termékcsaládot, amivel beléptek a világszinten 79 milliárd dolláros hajápolási piacra.
„A 2018-as világbemutató megmutatta, hogy a Jeunesse-forgalmazók családja folyamatosan azon dolgozik, hogy megváltoztassa az emberek életét a világ minden táján, és globális mozgalmat hozzon létre tartós hatással” – mondta a CVO Scott Lewis. „Ez látható volt a növekedésben, a szenvedélyben és az elkötelezettségben, amelyről mindegyik piac tanúskodik, és ez hihetetlen támogatást nyújt a küldetésünk számára, hogy fényesebb jövőt biztosítson a gyermekek számára.”
A résztvevők 1,57 millió dollár adományoztak a vállalat nonprofit részének a Jeunesse Kids számára, hogy minden egyes piacon támogassák a helyi jótékonysági kezdeményezéseket. A Jeunesse disztribútorok öt külön projektet támogatnak, melyek célja a gyermekek életének megmentése és javítása. Ezek a helyi kezdeményezések magukban foglalják az életmentő gyermekgyógyászati kezelésekhez, az oktatáshoz és a tiszta vízhez való hozzáférést, a fogyatékossággal élő gyermekek számára nyújtott finanszírozási rehabilitációs szolgáltatásokat, valamint olyan programok támogatását, amelyek nagyobb élelmiszer-biztonságot és gazdasági lehetőségeket biztosítanak.