A svédországi székhelyű Oriflame éves pénzügyi jelentésében 9%-os visszaesésről számol be, így az árbevétele 986,9 millió dollár volt 2022-ben.
Az elmúlt években folyamatosan esik a cég forgalma és hosszú idő után először nem éri el az 1 milliárd dollárt éves szinten. 2020-ban még 1156,9 millió eurót, 2021-ben már csak 1016,5 millió eurót forgalmaztak ez csökkent további 9%-al 2022-ben.
Latin-Amerikában, Európában, Törökországban és Afrikában egyaránt csökkentek az eladások. Ázsia bizonyult a legnagyobb kihívást jelentő piacnak, ahol az eladások 25%-kal csökkentek a negyedik negyedévben. A vállalat javulást vár a COVID-korlátozások mérséklődésével.
A nemzetközi terjeszkedés továbbra is prioritást élvez a társaság számára, a negyedik negyedévben megkezdődik a németországi tevékenység. A vállalat folytatja oroszországi eszközeinek stratégiai felülvizsgálatát, de az orosz szabályozás körüli bizonytalanság miatt nem tudott végleges döntést vagy határidőt adni ezekre az intézkedésekre.
Az Orfilame-ről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.