A svédországi székhelyű Oriflame éves pénzügyi jelentésében 20%-os visszaesésről számol be, így az árbevétele 658.66 millió dollár volt 2024-ben.

    Az elmúlt években folyamatosan esik a cég forgalma, még 2017-ben 1.53 millárd dollárt értek el és először 2022-ben esett a forgalom 1 milliárd dollár alá (986.9 millió).

    Az adminisztratív költségek csökkentése érdekében a vállalat 2023 harmadik negyedévében költségcsökkentési programot hajtott végre, amely a korrigált adminisztratív költségek éves összevetésben 14%-os csökkenést eredményezett.

    „Bár az elmúlt néhány év kihívást jelentő eredményei és a jelenlegi likviditás miatt a vállalat bizonytalansággal néz szembe a folytatását illetően, a menedzsment úgy véli, hogy az ilyen bizonytalanságokat jelentősen csökkenti a feltőkésítés és a pozitív üzleti teljesítmény érdekében tett intézkedések” – írja a társaság közleményében. „A társaság, a részvényesek és a kinnlevő kötvények több mint 80%-át képviselő kötvénytulajdonosok konzorciuma 2025 márciusában megállapodott, amely jelentősen csökkenti a Csoport meglévő adósság- és kamatköltségeit, valamint további tőkeinjekciót biztosít a Csoportnak.”

    2025. január 9-én a vállalat átállítja európai gyártását jelenlegi lengyelországi gyárából más európai gyártók hálózatába. Ez a bezárás két éven át tart, és a meglévő megrendeléseket teljesítik vagy átadják az új gyártó partnereknek.

    Az Orfilame-ről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest