New Age Beverage / Morinda

    1996-ban a Morinda indította el a super juice iparágat a Tahitian Noni Juice bemutatásával, és ezzel több milliárdos üzletet dobott piacra gyakorlatilag egyik napról a másikra.
    A Morindánál termékfejlesztési törekvéseinket egy általános filozófia vezérli: a világ legjobb és leghatékonyabb összetevőit felkutatni, hogy belőlük világszínvonalú termékeket állíthassunk elő, melyek javítják az életminőséget.

    Ezen felfedezések sorozata a noni gyümölccsel kezdődött. Erre alapozva világszerte kiterjesztettük a legkiválóbb összetevőkre irányuló kutatásainkat, hogy olyan termékeket fejlesszünk, melyek az élet minden fontos területén segíteni tudnak, legyen szó öregedésről, testápolásról, sportolói teljesítményről, vagy bármi másról!

    Küldetésünket úgy határoztuk meg, hogy fogyasztóinknak a teljes szabadság érzését nyújtsuk azáltal, hogy megteremtjük az egészséghez és a jó megjelenéshez vezető utat, illetve egy lehetőséget a pénzügyi függetlenségre.

    2018-ban olvadtunk össze a New Age Beverages-zel, és váltunk a NASDAQ-on jegyzett vállalattá. Célunk, hogy a világ vezető, egészséges italokat forgalmazó és egészséges életmód cégévé váljunk.

    ISMERTETŐ

    ForgalomRanglista helyezés
    $200 millióN.A.

    Magyarországi forgalom: 479 millió forint (teljes lista ide kattintva olvasható)

    Ország: USA

    Értékesítési forma: Személytől személyig

    Kompenzációs rendszer: Multi-Level / Több-szintes

    Termékek: Hajápolás / Hajápolás, Egészség / Fitness / Wellness, Étrend-kiegészítők, Bőrápolás

    Megnyitott országok: 70

    Regisztrált tagok száma: 160.000

    Székhely: American Fork, Utah, Egyesült Államok

    Vezérigazgató: Brent Willis

    Magyarországi Ügyvezető Igazgató: Pálinszki Iván

    Alapítás éve: 1996

    Weboldal: www.morinda.com

    Facebook: https://www.facebook.com/morindamagyarorszag

    ForgalomRanglista helyezés
    $230 millió54.

    Magyarországi forgalom: 447 millió forint

    Ország: USA

    Értékesítési forma: Személytől személyig

    Kompenzációs rendszer: Multi-Level / Több-szintes

    Termékek: Hajápolás / Hajápolás, Egészség / Fitness / Wellness, Étrend-kiegészítők, Bőrápolás

    Megnyitott országok: 70

    Regisztrált tagok száma: 160.000

    Székhely: American Fork, Utah, Egyesült Államok

    Vezérigazgató: Brent Willis

    Magyarországi Ügyvezető Igazgató: Pálinszki Iván

    Alapítás éve: 1996

    Weboldal: www.morinda.com

    Facebook: https://www.facebook.com/morindamagyarorszag

    LEGUTÓBBI MEGJELENÉS

    2018-as belföldi értékesítés adatai a Magyarországon jelen lévő MLM cégeknek

    2018-as belföldi értékesítés adatai a Magyarországon jelen lévő MLM cégeknek

    A Magyarországon jelen lévő MLM cégek adóbevallásai alapján készült lista, melyben a belföldi nettó értékesítés adatai láthatóak. Elkezdtek érkezni az adóbevallások adatai, ezért az idei nettó forgalom alapján lévő listánk is lassan elkészül. A listában csak a...

    Minden amit az MLM kompenzációs / kifizetési tervekről tudni érdemes

    Minden amit az MLM kompenzációs / kifizetési tervekről tudni érdemes

    Ahány cég, annyiféle kifizetési terv - gondolná az ember. Valójában 4 nagy csoportba sorolható az összes MLM cég kompenzációs terve a közel 100 éves fennállásuk óta. Az MLM 1930-as években való indulása óta számtalan nagy cég bebizonyította, hogy a kifizetési...

    MAGYARORSZÁGI VEZETŐK

    Ez itt a TE történeted helye

    Ez itt a TE történeted helye

    Ez itt a te bemutatkozó szöveged.

    Hogyan kerülhetsz ide?

    Bővebb infóért ide kattints.

    Pin It on Pinterest