Herbalife szerint a Tencent partnerség elősegíti a független disztribútorok hatékonyabb online termék értékesítését.
A Herbalife Nutrition Kína összekapcsolja az online és offline kínálatát a fogyasztói igényekre összpontosítva és az üzleti fejlődés előmozdítása érdekében.
A vállalat digitális képességeinek fejlesztésére irányuló hároméves terv személyre szabott online áruházat fog biztosítani a szolgáltatók és az értékesítési képviselők számára. A Tencent teljes mértékben felel a műszaki fejlesztésért, beleértve a kutatást, a követelmények elemzését, a megoldástervezést, a rendszertervezést és a programfejlesztést. A partnerség hozzáférést biztosít a Herbalife Nutrition számára a Tencent technológiákhoz, társadalmi ökoszisztémákhoz, valamint szakértelemhez a különböző iparágakban működő vállalatok digitális átalakulásának támogatása érdekében, hogy elősegítse a Herbalife Nutrition kínai üzleti növekedését.
„A Tencenttel fennálló partnerségünk jelentősen frissíti technológiai képességeinket, lehetővé téve számunkra, hogy javítsuk működési hatékonyságunkat és tovább bővítsük versenyelőnyünket” – Woody Guo, a Herbalife Nutrition China ügyvezető igazgatója
A társaság digitális platformjainak fejlesztése kulcsfontosságú stratégiává válik a Herbalife Nutrition kínai üzleti fejlődésében, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy a Tencent szociális média ökoszisztémáját és technológiáját jobb szolgáltatást élvezzék, több termékkel érintkezve, és javítva az online és offline csatornákat. Eközben a szolgáltatók és az értékesítési képviselők magasabb szintű ügyfél-betekintést és további adatokhoz férhetnek hozzá.
„Nagyon örülök annak, hogy Tencent partnerséget létesít a Herbalife Nutrition, a világ vezető wellness társaságával” – mondta John Dao, a Tencent Cloud alelnöke. „Az Ipari internetstratégia végrehajtásával és a digitális gazdaság fejlesztésével a Tencent elkötelezett amellett, hogy a különböző iparágakkal partnerséget alakítson ki digitalizációs erőfeszítései során, és a kínai digitalizáció hajtóerejévé váljon.”