A svédországi székhelyű Oriflame éves pénzügyi jelentésében 12%-os visszaesésről számol be, így az árbevétele 1016,5 millió euró volt 2021-ben, szemben a 2020-as 1156,9 millió euróval.
Az összes piacon csökkentek az euróértékesítések: Latin-Amerika 4%, FÁK 10%, Európa 5%, Törökország és Afrika 25%, Ázsia 21% .
A negyedik negyedévben az online értékesítés dominált, és az összes megrendelt mennyiség 98%-át tette ki. A megrendelések 36%-a az Oriflame alkalmazással történt, és az összes látogatás 84%-a mobileszközről érkezett. A negyedév során a bőrápoló termékkategória 25%-al volt az első a cégnél, az illatanyag 23%-al pedig szorosan a követte.
A társaság hosszú lejáratú adóssága 2021 végén 735,6 millió euró volt, az aktivált front-end díjak nélkül. A pénzeszközök és készpénz-egyenértékesek 118,9 millió eurót tettek ki.
Az Oriflame-ről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.