Elkezdtek megérkezni a TOP MLM cégek forgalmai a 2018-as évből, ezeket tekintjük át a mostani cikkünkben.
A napokban sok közvetlen értékesítéssel foglalkozó cég jelentette be az elmúlt éves forgalmát, ezért arra gondoltam, hogy az eddigi eredmények alapján készítek egy összesítést a bevételekről. A cikk első felében MLM cégenként röviden összefoglalom a bejelentéseket és a cikk végére pedig táblázatba rendezve találjuk meg az eredményeket. A táblázatban már forgalom szempontjából láthatjuk a tavalyi éves sorrendet és azt is megnézhetjük, hogy az előző 2017-es évhez képest egy adott cég forgalma növekedett vagy csökkent 2018-ban. A lista még közel sem teljes, sok cég csak az elkövetkező hónapokban jelenti be a forgalmát, ezért az új információk birtokában folyamatosan fogom frissíteni a bejegyzést.
A Magyarországon jelen levő MLM cégek hivatalos itthoni forgalma az adóbevallás után, valamikor a nyár folyamán lesz elérhető. Amikor ezek az eredmények is elérhetővé válnak, akkor a egy külön cikkben fogom összefoglalni a 2018-as adatokat.
Idővel a teljes mlm lista összefog állni és elhelyezésre fog kerülni az MLM cégeket összefoglaló oldalunk alá, amit idekattintva tudsz elérni.
Ezt a bejegyzést érdemes elmenteni a könyvjelzőbe, mert folyamatosan frissítem a TOP MLM cégek listáját, ezért rendszeres időközönként vissza nézhetsz az új eredményekért.
Kellemes időtöltést kívánok!
MLM cégek forgalmi alakulása 2018-ban a bejelentésük alapján
A következőekben egy rövid összefoglalót olvashatsz MLM cégekre bontva, a hivatalosan közzétett éves beszámolók alapján. Időrendi sorrendbe kerülnek ide az MLM cégek, olyan sorrendbe, ahogy a elérhetővé válnak az információk.
Jelenleg a következő MLM cégek adtak ki hivatalos közleményt:
Jeunesse
A Jeunesse, az elsők között jelentette be a tavalyi éves forgalmát, amiről egy régebbi cikkünkben is beszámoltunk. 2018-at 1,46 milliárd dolláros rekordértékesítéssel zárta az anti-aging termékek területén piacvezető Jeunesse. A 2017-es forgalmi évhez képest (1,3 milliárd dollár) 12 %-os növekedéssel zárták az évet. Scott A. Lewis bejegyzésében megköszönte az egész Jeunesse családnak ezt a munkát és azt vizionálja 2019-re, hogy még ennél is nagyobb rekordot tudnak dönteni.
“Ünnepeljük meg a 2018-as év sikereit és építsünk fel még ennél is nagyobb eredményeket 2019-ben… az utazás még csak most kezdődött el! Gratulálok minden Jeunesse családtagnak az egész világon” – Scott A. Lewis (Chief Visionary Officer at Jeunesse)
Az Jeunessről készült teljes cikkünket ide kattintva olvashatod.
Oriflame
A svájci alapítású kozmetikai óriás Oriflame éves jelentésében arról számolt be, hogy a helyi pénznemben elért árbevétele az euró értékesítés 3%-kal csökkent 1 348,9 millió euróra. Az euró értékesítés 1 278,8 millió euró * volt az IFRS szerint. A nettó nyereség 96,1 millió euró (92,6 millió euró) volt, és 1,69 euró (1,62 €) az EPS. Az Igazgatóság a 2019. évi közgyűlésnek 2018-ra részvényenkénti 1,60 euró osztalékot javasol (2018 éves összevetéssel 1,60 euró osztalékra vetítve + 1,00 € extra rendes osztalék).
„2018 az Oriflame vegyes teljesítményének éve.” – mondta Magnus Brännström vezérigazgató – „Néhány kulcsfontosságú piacunkon kihívásokkal teli piaci körülményekkel szembesültünk és ezt nehezen hasonlítottuk össze az 50. évfordulós előző évünkkel. Másrészt a stratégiai kategóriáink – bőrápolás és wellness – tovább növelték részesedésüket a teljes értékesítésben, és az online tevékenységek is magas szinten maradtak. Míg Ázsia és Törökország lassabb fejlődése a negyedik negyedévben kiábrándító volt, a legtöbb más régióban a jobb értékesítési eredmény megmutatja a kiegyensúlyozott földrajzi helyzetünk erősségét.”
Az Oriflame jelentésről készült teljes cikkünket ide kattintva olvashatod.
AVON
Az Avon jelentése szerint 2018-ban 5,57 milliárd dolláros forgalmat értek el, ami 2%-os csökkenést jelent az előző évhez képest. Az aktív tanácsadók száma 5 százalékkal csökkent.
„A kezdeti szakaszában vagyunk az átalakítási terveinknek, melynek hatására a negyedik negyedévi eredmények javulást mutatnak az 5 vezető piacunkból 4-ben, valamint láthatóak az alapvető stratégiáink előrehaladásának a jelei.” – mondta Jan Zijderveld az Avon vezérigazgatója. – „Az Avon-nál eltöltött első évem világos célja az Open Up Avon (Megnyitni a felemelkedést az Avonnak) stratégia bevezetése, és ezzel megtesszük a szükséges lépéseket, hogy visszaállítsuk ezt a céget a növekedési pályára. Értjük, hogy sikerünk alapja a képviselőink képzése és megtartása. A nők együttműködése a sikeres vállalkozások felépítésére és a megfelelő jövedelem megteremtésére világszerte lehetővé teszi számunkra, hogy együtt növekedjünk. Ez egy nagy feladat, amelyhez minden alkalmazott és képviselő erőfeszítései szükségesek!
Az Avon jelentésről készült teljes cikkünket ide kattintva olvashatod.
AmWay
Az Amway 8,8 milliárd dolláros árbevételt ért el a 2018-as évben, ami 2 százalékos növekedés jelent a 2017-es értékesítési számokhoz képest. A vállalat szerint a növekedés széles körű volt a legnagyobb piacain, többek között Kínában, az Egyesült Államokban, Thaiföldön és Indiában. A cég az értékesítési növekedést azzal indokolja, hogy bevezetésre kerültek a digitális eszközök és mobil élmények, alkalmazások, valamint az olyan termékinnovációknak, amelyek segítettek az ABO-knak, hogy több ügyfelet tudjanak vonzani és megtartani. 2018-ban az Amway China értékesítésének 70 százaléka mobil megrendeléseken keresztül történt.
„Az Amway értékesítési növekedése annak az eredménye, az Amway Üzlet Tulajdonosok (ABO) éles összpontosításának az eredménye és ez az ügyfeleink vásárlásának, értékesítésnek és az Amway termékek használatának köszönhető.” – mondta Steve Van Andel, az Amway társelnöke. – „Folytatjuk a beruházásokat, amelyek lehetővé teszik az Amway Üzlet Tulajdonosoknak (ABO), hogy sikeressé váljanak.”
Az Amway jelentésről készült teljes cikkünket ide kattintva olvashatod.
NuSkin
A Nu Skin Enterprises pénzügyi beszámolója szerint a 2018-as évet 2,68 milliárd dollárral zárták, ami +18%-os forgalom emelkedést jelentett 2017-hez képest. Az regisztrált partnerek száma 1,244 millióra növekedett, ami 16%-os növekedés a 2017-es 1,07 milliós létszámhoz képest.
„Erős negyedévet tudhatunk magunk mögött a 130 millió dolláros LumiSpa bevezetése ellenére, ami az egyik fő prioritásunk volt az évben ” – mondta Ritch Wood, a Nuskin vezérigazgatója – „18 százalékos növekedést értünk el az év során, és szinte minden szegmensünk emelkedett. Mi bátorítjuk az ügyfélszerzési stratégiát, ami 16 százalékos növekedést eredményezett ügyfélkörünkben. És bár az értékesítési vezetőink száma évről-évre csökkent a LumiSpa bevezetésével elértük azt, hogy az értékesítési vezetők 16 százalékos növekedésével zártuk a negyed évet.”
Az NuSkin jelentésről készült teljes cikkünket ide kattintva olvashatod.
Herbalife
A Herbalife pénzügyi beszámolója szerint a 2018-as évet 4,9 milliárd dollárral zárták, ami +10%-os emelkedést jelentett 2017-hez képest. A Herbalife legjobb piacai voltak az Ázsiai régió 1,053 milliárd dollárral 15%-os emelkedést jelent 2017-hez képest; Észak-Amerika 948 millió dollárral, ami 12,9%-os növekedés az előző évhez képest; Kína 1,007 milliárd dolláros forgalommal 13,7%-al növekedett 2017-hez képest; az EMEA régió (Európa, Földközi-tenger, Közel-Kelet) 977 millió dollárral zárta az évet, ami 12,5%-os növekedés az előző évhez képest; Közép és Dél- Amerika 437 millió dollárral 7,7%-ot növekedett; Mexikó 467 millió dollárral zárta az évet, ami 5,7%-os növekedés 2017-hez képest. A jelentésből kiolvasható, hogy az értékesítési vezetők megtartása világszinten 67,9% volt.
„2018-ban megmutattuk üzletünk erősségét, hogy gondoskodunk a legfontosabb étrend kiegészítők eléréséről a forgalmazóknak és a fogyasztóknak az egész világon. Kétjegyű nettó árbevétel-növekedést és rekord volumenpontokat értünk el, növelve értékünket a részvényesek számára. 2019-ben a lendületünk folytatódik, mivel a globális trendek a termékeink és üzleti lehetőségeinket igénylik, és forgalmazóink értéket adnak ügyfeleiknek.” – Michael O. Johnson, a Herbalife vezérigazgatója.
Az Herbalife jelentésről készült teljes cikkünket ide kattintva olvashatod.
Organo Gold
Az Organo Gold hatalmas zuhanásban van az elmúlt pár évben, ami 2018-ban is tovább folytatódott. Az indulás pillanatában hatalmas lendülettel kezdett a cég és 2013-ban már 215 millió dolláros forgalmat ért el. Ezt 2014-ben is sikerült megtartania és 214 millió dollárral zárták az évet. Azonban 2015-ben már a forgalmuk 30%-át veszítették el, ami miatt 150 millió dollárt értek el.A zuhanás 2016-ban folytatódott, ami már 50%-os csökkenést eredményezett és 75 millió dolláros forgalmat. 2017-ben tovább csökkent a forgalom 45 millió dollárig, amit 2018-ban újabb mélység követett és mindössze 30 millió dolláros éves forgalmat ért csak el az Organo Gold. Óriási lejtőn van a cég, hiszen 5 év alatt 185 millió dollárt veszítettek az éves forgalmukból, ami -86%-os csökkenést jelent. Tavaly év végén jelentették be, hogy Dél-Afrikában terjeszkednek és hivatalosan megnyitják ezt a piacot, viszont ez nem fog akkora forgalom növekedéssel járni, ami hirtelen pozitív pályára állítaná a céget. Az elmúlt években sok vezetőjük hagyta el őket és kezdtek el másik hálózatot építeni. A legutóbb egy kiszivárgott videón a cég első számú embere Holton Bugs tartott egy másik cégnek toborzást Törökországban, ezért kapcsolatba hozták ezzel a céggel. Erről írtunk is az oldalunkon „Kiszivárgott videón Holton Buggs (Organo) és Enes Olgun (Jeunesse) kemény vitája az IQ-Chain titkos találkozóján” címmel, amit ide kattintva tudsz elolvasni.
OneCoin
A OneCoin cég folyamatos zuhanásban van mióta 2016-ban évi 6 milliárdos forgalommal a csúcsra ért. 2017-ben még sikerült 750 millió dollárral zárni az évet, ami 2016-hoz képest hatalmas zuhanás, azonban 2018-ban ez tovább csökkent és 75 millió dollárt értek el. Ez mindössze 2 év alatt 99%-os bevétel csökkenés, ami köszönhető annak, hogy az elmúlt években több országban is eljárás indult a cég ellen. A Bangkok Post novemberi cikkében írta, hogy „A OneCoin egykori vezetőjét Sebastian Greenwood-ot letartóztatták és kiadták USA-nak”. A cég nagy vezetőinek a többsége elhagyta a süllyedő hajót és azóta máshol dolgoznak.
Kapcsolódó tartalom: Kriptovaluták az MLM-ben a meggazdagodás új forrása vagy a csalás melegágya?
Natural Health Trends (NHT Global)
A Natural Health Trends “NHT Global” márkanév alatt jelenteti meg termékeit és a NASDAQ-on NHTC alatt kereskedhető. A 2018-as évre a teljes bevétel 191,9 millió dollár volt, ami 3 százalékos csökkenést jelent a 2017-es 197,6 millió dollárhoz képest.
„A 2018 kihívást jelentő év volt, de nagyon elégedett vagyok a cégünk és tagjaink azon képességével, hogy jól navigáltunk a nehéz makrogazdasági környezetben” – mondta Chris Sharng, a Natural Health Trends Corp. elnöke – “A megnövekedett globális kereskedelmi feszültségek, Kína lassuló gazdasága és a gyengébb pénznemek a bevételek csökkenését eredményezték. Nevezetesen, a kínai jüan 10 százalékos értékcsökkenése a hongkongi dollárhoz képest február óta lényegesen drágábbá tette termékeinket a kínai fogyasztók számára 2018-ban. A jüan leértékelődése nélkül a teljes 2018-as év bevétele megegyezett volna a 2017-es évvel.”
A teljes Natural Health Trends 2018-as pénzügyi beszámoló olvasásához kattints ide.
USANA
A USANA Health Sciences 2018-as pénzügyi beszámolója szerint 13,6 %-os növekedést értek el, ezzel 1,189 milliárd dollárral zárták az évet.
„Az USANA egy erős negyed évvel zárta az évet, amit a Kínai Nemzetközi Értékesítési Találkozóval támogatott Makaóban, és néhány termék célzott promóciójával segítette a kiválasztott piacokon” – mondta Kevin Guest, vezérigazgató. – „A 2018-as pénzügyi év a 16. egymást követő év a USANA életében, amikor rekordértékesítést ért el. A pénzügyi teljesítményen kívül számos olyan érdemi kezdeményezést értünk el, amelyek lendületet adtak és jobban elhelyeztek minket a jövőbeni növekedés folytatásában. Nevezetesen, a Celavive ® 2018-ban mintegy 38 millió dollárt ért el a növekményes értékesítésben, és a negyedik negyedévben a bőrápoló értékesítés 9 százalékára nőtt.”
A teljes jelentés megtekintéséhez kattints ide.
Medifast
A Medifast, Inc. (NYSE: MED) a negyedik negyedév és a teljes év végi, 2018. december 31-én végződő pénzügyi eredményeket közölte, melyek szerint az árbevételük 66,1 százalékkal nőtt 501,0 millió dollárra, szemben a 2017-ben elért 301,6 millió dolláros bevételekkel..
„Nagyon elégedettek vagyunk a 2018-as erős befejezéssel” – mondta Dan Chard, a Medifast vezérigazgatója. – „Jelentős vállalati mérföldkövet értünk el, amely több mint 500 millió dolláros éves bevételt eredményezett, és a jövedelmezőség meghaladta a várakozásokat. Fontos, hogy elérjük ezeket az eredményeket, miközben felgyorsítottuk a stratégiai befektetések szintjét, hogy támogassuk hosszú távú növekedési tervünket, hogy márkanév-platformunkat és műveleteinket építsük, miközben tovább javítjuk üzletünk méretezhetőségét. Stratégiai kezdeményezéseinkkel mind hazai, mind nemzetközi szinten haladunk előre, hiszünk abban, hogy jó helyzetben maradunk, hogy hosszú távú fenntartható növekedést és értéket nyújtsunk a részvényeseink számára, valamint hogy hozzájáruljunk az OPTAVIA ügyfelei életének jelentős javulásához az egész országban, amikor új egészséges szokásokat tanulnak, amelyek életüket jobbá teszik.”
Nature’s Sunshine Products
A Nature’s Sunshine Products, Inc. (NSP) bejelentette, hogy a teljes 2018-as évre a nettó árbevétel 6,7 százalékkal 364,8 millió dollárra nőtt, szemben a 2017-es évvel, amikor 342 millió dollárral zártak.
„Erőteljes 2018-as éven vagyunk túl, ami a negyedik negyedévben több mint 10 százalékos nettó árbevétel-növekedést eredményezett” – mondta Terrence Moorehead, a vezérigazgató. – „Örömünkre szolgál, hogy Kínában folytatott tevékenységeink fejlődnek és továbbra is hozzájárulnak a növekedéshez. Az NSP China nettó árbevétele 60% -kal nőtt a negyedik negyedévben, és 46% -kal nőtt a teljes évre. Továbbra is jó lendületben vagyunk Koreában, a régió elsődleges mozgatórugójában. 2019-ben arra törekszünk, hogy az NSP újjáéledjen Amerikában is, amit számos olyan egyedi kezdeményezéssel támogatunk, amelyek stratégiai céljainkat modernebbé, rugalmasabbá és jövedelmezőbbé teszik. További lehetőség nyílik a növekedés és a piaci részesedés megszerzésére, miközben javítjuk a szervezet profitprofilját azzal a végső céllal, hogy növeljék a részvényesi értéket.”
A teljes Nature’s Sunshine pénzügyi beszámolójának megtekintéséhez kattintson ide .
Mannatech
A Mannatech éves árbevétele 2018-ban 173,5 millió dollár volt, ami 1,8 százalékos csökkenés volt a 2017-es 176,6 millió dollárhoz képest.
A teljes Mannatech-jelentés elolvasásához kattintson ide .
Frissítve: 2019.03.13. – 15:30
Kapcsolódó tartalom: Az MLM cégekről készül teljes áttekintő oldalunkat ide kattintva éred el.
TOP MLM cégek 2018-as év forgalmai táblázatba rendezve
Cégnév | 2017 Forgalom ($) | 2018 Forgalom ($) | Változás | Ország | |
1 | Amway | 8,6 milliárd | 8,8 milliárd | 2% | US |
2 | Avon Products | 5,715 milliárd | 5,571 milliárd | -2% | US |
3 | Herbalife | 4,427 milliárd | 4,9 milliárd | 11% | US |
4 | Nu Skin | 2,279 milliárd | 2,68 milliárd | 18% | US |
5 | Melaleuca | 2 milliárd | 2,05 milliárd | 3% | US |
6 | Oriflame | 1,54 milliárd | 1,49 milliárd | -3% | SE |
7 | Jeunesse | 1,3 milliárd | 1,46 milliárd | 12% | US |
8 | USANA | 1,047 milliárd | 1,189 milliárd | 14% | US |
9 | PM International | 632 millió | 833 millió | 32% | DE |
10 | LuLaRoe | 1,5 milliárd | 750 millió | -50% | US |
11 | Juice Plus+ | 730 millió | 730 millió | 0% | US |
12 | Medifast | 301 millió | 501 millió | 66% | US |
13 | Nature’s Sunshine | 342 millió | 364 millió | 7% | US |
14 | 4Life | 316 millió | 300 millió | -5% | US |
15 | ARIIX | 178 millió | 220 millió | 24% | US |
16 | LifeVantage | 199 millió | 203 millió | 2% | US |
17 | NHT Global | 197 millió | 191 millió | -3% | US |
18 | iMarketslive | 175 millió | 187 millió | 7% | US |
19 | Prowin international | 173 millió | 175 millió | 1% | DE |
20 | Mannatech | 176 millió | 173 millió | -2% | US |
21 | DagCoin – Success Factory | 17 millió | 170 millió | 900% | EE |
22 | Zija International | 125 millió | 138 millió | 10% | US |
23 | GiraCoin | 50 millió | 100 millió | 100% | CH |
24 | PURE | 50 millió | 80 millió | 60% | US |
25 | OneCoin – OneLife | 750 millió | 75 millió | -90% | BG |
26 | Kannaway | 16 millió | 48 millió | 200% | US |
27 | Dr. Juchheim Cosmetics | 25 millió | 40 millió | 60% | DE |
28 | Organo Gold | 45 millió | 30 millió | -33% | CA |
29 | ForeverGreen | 18 millió | 15 millió | -17% | US |
A közölt adatok az MLM cégek listájában információs jelleget szolgálnak. Igyekeztem a legjobb tudásom szerint összeállítani a TOP MLM cégek listáját, ennek ellenére előfordulhat, hogy hiba csúszott a megjelenítésben, ha ilyet találsz kérlek jelezd nekem és rövid határidőn belül igyekszem kijavítani!