1996-ban a Morinda indította el a super juice iparágat a Tahitian Noni Juice bemutatásával, és ezzel több milliárdos üzletet dobott piacra gyakorlatilag egyik napról a másikra.
A Morindánál termékfejlesztési törekvéseinket egy általános filozófia vezérli: a világ legjobb és leghatékonyabb összetevőit felkutatni, hogy belőlük világszínvonalú termékeket állíthassunk elő, melyek javítják az életminőséget.

Ezen felfedezések sorozata a noni gyümölccsel kezdődött. Erre alapozva világszerte kiterjesztettük a legkiválóbb összetevőkre irányuló kutatásainkat, hogy olyan termékeket fejlesszünk, melyek az élet minden fontos területén segíteni tudnak, legyen szó öregedésről, testápolásról, sportolói teljesítményről, vagy bármi másról!

Küldetésünket úgy határoztuk meg, hogy fogyasztóinknak a teljes szabadság érzését nyújtsuk azáltal, hogy megteremtjük az egészséghez és a jó megjelenéshez vezető utat, illetve egy lehetőséget a pénzügyi függetlenségre.

2018-ban olvadtunk össze a New Age Beverages-zel, és váltunk a NASDAQ-on jegyzett vállalattá. Célunk, hogy a világ vezető, egészséges italokat forgalmazó és egészséges életmód cégévé váljunk.

ISMERTETŐ

Forgalom Ranglista helyezés
$230 millió 54.

Magyarországi forgalom: 447 millió forint

Ország: USA

Értékesítési forma: Személytől személyig

Kompenzációs rendszer: Multi-Level / Több-szintes

Termékek: Hajápolás / Hajápolás, Egészség / Fitness / Wellness, Étrend-kiegészítők, Személyes gondoskodás, Bőrápolás, Spa termékek, Súlykezelés

Megnyitott országok: 70

Regisztrált tagok száma: 160.000

Székhely: Provo, Utah, Egyesült Államok

Alapítók: John Wadsworth, Kim Asay, Stephen Story, Kelly Olsen, Kerry Asay

Magyarországi Ügyvezető Igazgató: Pálinszki Iván

Alapítás éve: 1996

Weboldal: www.morinda.com

Facebook: https://www.facebook.com/morindamagyarorszag

LEGUTÓBBI MEGJELENÉS

MAGYARORSZÁGI VEZETŐK

Szólj hozzá Facebookal

Pin It on Pinterest