1996-ban a Morinda indította el a super juice iparágat a Tahitian Noni Juice bemutatásával, és ezzel több milliárdos üzletet dobott piacra gyakorlatilag egyik napról a másikra.
    A Morindánál termékfejlesztési törekvéseinket egy általános filozófia vezérli: a világ legjobb és leghatékonyabb összetevőit felkutatni, hogy belőlük világszínvonalú termékeket állíthassunk elő, melyek javítják az életminőséget.

    Ezen felfedezések sorozata a noni gyümölccsel kezdődött. Erre alapozva világszerte kiterjesztettük a legkiválóbb összetevőkre irányuló kutatásainkat, hogy olyan termékeket fejlesszünk, melyek az élet minden fontos területén segíteni tudnak, legyen szó öregedésről, testápolásról, sportolói teljesítményről, vagy bármi másról!

    Küldetésünket úgy határoztuk meg, hogy fogyasztóinknak a teljes szabadság érzését nyújtsuk azáltal, hogy megteremtjük az egészséghez és a jó megjelenéshez vezető utat, illetve egy lehetőséget a pénzügyi függetlenségre.

    2018-ban olvadtunk össze a New Age Beverages-zel, és váltunk a NASDAQ-on jegyzett vállalattá. Célunk, hogy a világ vezető, egészséges italokat forgalmazó és egészséges életmód cégévé váljunk.

    ISMERTETŐ

    ForgalomRanglista helyezés
    $230 millió54.

    Magyarországi forgalom: 447 millió forint

    Ország: USA

    Értékesítési forma: Személytől személyig

    Kompenzációs rendszer: Multi-Level / Több-szintes

    Termékek: Hajápolás / Hajápolás, Egészség / Fitness / Wellness, Étrend-kiegészítők, Bőrápolás

    Megnyitott országok: 70

    Regisztrált tagok száma: 160.000

    Székhely: American Fork, Utah, Egyesült Államok

    Vezérigazgató: Brent Willis

    Magyarországi Ügyvezető Igazgató: Pálinszki Iván

    Alapítás éve: 1996

    Weboldal: www.morinda.com

    Facebook: https://www.facebook.com/morindamagyarorszag

    LEGUTÓBBI MEGJELENÉS

    2019-ben a NewAge forgalma 386%-al emelkedett

    2019-ben a NewAge forgalma 386%-al emelkedett

    A NewAge Beverage Corporation (Nasdaq: NBEV) jelentése szerint a 2019. december 31-én véget ért pénzügyi évükben 386 százalékos bevételnövekedést értek el. A vállalat szerint 2019-ben a nettó árbevétel 253,7 millió dollár volt, szemben a 2018. évi 52,2 millió...

    A NewAge új Vezető Marketing Igazgatója (CMO) Julie Garlikov lett

    A NewAge új Vezető Marketing Igazgatója (CMO) Julie Garlikov lett

    2019. november 4-től Julie Garlikov lett a Vezető Marketing Igazgató (CMO) a New Age Beverage Corporation élén. Julie Garlikov karrierjét a Procter and Gamble Company-nél kezdte, és növekvő felelősségvállalással vezetői szerepet töltött be a Johnson & Johnson, az...

    MAGYARORSZÁGI VEZETŐK

    Ez itt a TE történeted helye

    Ez itt a TE történeted helye

    Ez itt a te bemutatkozó szöveged.

    Hogyan kerülhetsz ide?

    Bővebb infóért ide kattints.

    Pin It on Pinterest