MLM Hírek

    A 4Life nyerte a Protein Innovációs Díjat

    A 4Life nyerte a Protein Innovációs Díjat

    A World Plant-Based Innovation Awards díjátadón a 4Life kapta a 2024-es fehérjeinnovációs kategória győztesének járó díjat a „Növényi alapú transzfer faktorok kutatásáért”. Ez a kutatás az immunrendszert támogató peptid molekulákra és arra a rendszerre...

    A dōTERRA szépségápolási termékek 11 díjat nyertek

    A dōTERRA szépségápolási termékek 11 díjat nyertek

    A 2024-es Global Makeup Awards díjátadón a dōTERRA-t kitüntetésben részesítették, és összesen 11 díjat kapott szépségápolási és testápolási termékeiért. A cég a legjobb amerikai szépségmárka kategóriában arany díját kapott. A dōTERRA termékdíjai a következők: Arany...

    A NuSkin forgalma 12%-al csökkent 2024-ben

    A NuSkin forgalma 12%-al csökkent 2024-ben

    A Nu Skin 2024-es bevétele 12%-kal 1,73 milliárd dollárra csökkent és hosszú évek óta másodjára sem éri el a 2 milliárd dollárt. 2017-ben még 2,2 milliárd dolláron álltak, hogy azután elérjék a 2,69 milliárdos csúcsúkat 2021-ben. Az azóta eltelt időben a forgalom...

    A Zinzino forgalma 25%-al növekedett 2024-ben

    A Zinzino forgalma 25%-al növekedett 2024-ben

    A Zinzino bevétele a 2024-es évben 25%-kal növekedett éves szinten, ami 195 millió dollárt jelentett. Közép-Európa bizonyult a Zinzino legerősebb forgalmi területének, ami 52,5 millió dollár volt ezeken a piacokon. Dél- és Nyugat-Európa, amely magában foglalja...

    A 4Life gyártása NSF és FDA minősítéssel rendelkezik

    A 4Life gyártása NSF és FDA minősítéssel rendelkezik

    A 4Life NSF és FDA minősítéssel rendelkezik, a gyógyszerészeti tisztaságú termékek előállításához. Az NSF International felmérte és megerősítette a 4Life kutatólaboratóriumainak és raktárainak megfelelőségét. Az értékelt technológiák közé tartozik a vállalat száraz...

    Az Amway több millió dollárt fektet be az India Labs-ban

    Az Amway több millió dollárt fektet be az India Labs-ban

    Az Amway vezérigazgatója, Milind Pant egy 2023-as interjúban kijelentette , hogy indiai befektetési tervük nagyon kiemelkedő volt, ezért a vállalat bejelentette, hogy 4 millió dollárt költ négy kutatás-fejlesztési (K+F) labor építésére Indiában. A laboratóriumok...

    A DSA szerint rekordszintű kiskereskedelmi eladások lesznek 2021-ben

    A DSA szerint rekordszintű kiskereskedelmi eladások lesznek 2021-ben

    Az Egyesült Államok Közvetlen Értékesítők Szövetsége (DSA) szerint 2021-re várhatóan 4–7% közötti kiskereskedelmi növekedésé várható Amerikéban a Network Marketing piacon. Az előrejelzés szerint a közvetlen értékesítő cégek kiskereskedelmi forgaloma várhatóan 41,7 és...

    A Tupperware szerepel „A Márkák, amik számítanak” listán

    A Tupperware szerepel „A Márkák, amik számítanak” listán

    Az amerikai Fast Company üzleti magazin,  ami a technológiára, az üzleti életre és a formatervezésre összpontosít, a Tupperware-t olyan vállalatként azonosította, amely többet tesz a világban, mint csupán termékeket értékesít vagy szolgáltatásokat nyújt, ezért...

    Lapicz Tibor | FLP

    Lapicz Tibor | FLP

    Lapicz Tibor  - Forever Living Products – Soaring Manager Szakmáját tekintve esztergályos, de egy nyomdaipari cégnél dolgozott, és egy saját reklám-kiadó céget vezetett, amikor megtalálta őt a Forever. 19 éve indította el FLP-s üzletét egy kis faluból Nógrád megyéből....

    A Well Beyond beolvad a MyDailyChoice-ba

    A Well Beyond beolvad a MyDailyChoice-ba

    A MyDailyChoice vezérigazgatója Josh Zwagil és a Well Beyond vezérigazgatója Jeremy Reynolds bejelentették, hogy a Well Beyond beolvad a MyDailyChoice -ba. A Well Beyond egy Utah állambeli hálózati marketingcég, amely több mint egy évtizede vezető szerepet tölt be a...

    Döntős a Jeunesse azonnal fogyasztható Alōmūn terméke

    Döntős a Jeunesse azonnal fogyasztható Alōmūn terméke

    A Jeunesse Global azonnal fogyasztható Alōmūn, aloe vera alapú terméke továbbjutott a legjobb új wellness termék kategóriában a 20 éves Pure Beauty London Awards díjátadón. Közel 600 terméket mutattak be a kis és nagy márkák a zsűrinek, akiknek ki kellett választani...

    A doTERRA támogatja az American Cancer Society közösséget

    A doTERRA támogatja az American Cancer Society közösséget

    A doTERRA szeptemberben, októberben és novemberben kilenc American Cancer Society (ACS) esemény szponzora lesz a rák elleni küzdelem támogatásának részeként. „A rák elleni küzdelem minden amerikait érint, és tudjuk, hogy erősebbek vagyunk, ha együtt harcolunk” -...

    A MyDailyChoice két új termékcsaláddal bővíti kínálatát

    A MyDailyChoice két új termékcsaláddal bővíti kínálatát

    A MyDailyChoice elkötelezett a foylamatos fejlődés mellett, ezért elindította két új termékcsaládját Hemp Momma és Mantra Synergy Blends néven. Hemp Momma A Hemp Momma egy környezetbarát ruházati termékcsalád neve, ezért egy fenntartható ruházati márkát jelent, amely...

    Csalók DeepFake videóval próbálják átverni a OneCoin károsultakat

    Csalók DeepFake videóval próbálják átverni a OneCoin károsultakat

    A OneCoin egyik alapítója Ruja Ignatova évek óta eltűnt, de a napokban megjelent egy weboldal, ahol egy videóban a OneCoin újraindulásáról beszél. Nagyon gyorsan kiderült a videóról, hogy hamisítvány és nem Ruja Ignatova szerepel benne, ha nem egy színész, akinek az...

    A MyDailyChoice megnyitotta Ukrajnát

    A MyDailyChoice megnyitotta Ukrajnát

    A MyDailyChoice június 15-én hivatalosan megnyitotta az Ukrán piacot a fogyasztók és partnerek számára. Jelenleg a Daily Sprays, a Mantra illóolajok, a High Life Travel és a HempWorx CBD termékek érhetőek el az országban, amit nagy érdeklődéssel fogadtak a...

    A Zinzino megnyitja Malajziát

    A Zinzino megnyitja Malajziát

    A Zinzino nagyon büszke arra, hogy 2021. június 3-án Malajziában elkezdi üzleti tevékenységét, amely a vállalat globális terjeszkedési stratégiájának következő lépését képezi. Több éves előkészítés után sikerült a malajziai piac indítása, amit az elmúlt években több...

    A doTERRA megnyitja Thaiföldet

    A doTERRA megnyitja Thaiföldet

    A doTERRA bejelentette Thaiföld megnyitását, mellyel bővítette a Délkelet-Ázsiában lévő piacait. A doTERRA thaiföldi székhelye Bangkok pénzügyi negyedében lesz, és 80 terméket kínálnak elsőkörben a helyi wellness partnereknek. "Ez egy nagyszerű nap a thaiföldi növekvő...

    13,9%-os növekedés 2020-ban az Egyesült Államokban

    13,9%-os növekedés 2020-ban az Egyesült Államokban

    A Network Marketing hazájában töretlen népszerűségnek örvendenek a Network Markting cégek, melyek a tavalyi koronavírusos helyzetben is 2020-as évben 13,9%-os növekedést értek el. A Multi-Level Marketing vagy Network Markting kialakulását 1934-re a California Vitamin...

    LR Group bevétel 26% -kal nőtt 2020-ban

    LR Group bevétel 26% -kal nőtt 2020-ban

    Az LR Health & Beauty közzétette 2020. évi beszámolóját, amelyben 26,7% -os bevétel növekedésről számolnak be az előző évhez képest. "Nagyon elégedettek vagyunk azzal, ahogy az üzlet fejlődött 2020-ban, és ennek köszönhetően a vállalat 35 éves történelmének messze...

    12 millió $ napi rekord bevétel a MyDalyChoice-nál

    12 millió $ napi rekord bevétel a MyDalyChoice-nál

    A MyDailyChoice április 20-án elképesztő 12 millió dolláros napi rekord bevételt ért el a 420 promóció keretein belül a Nemzeti Kannabisz Napon. A 420 promóció mindig hatalmas esemény az MyDailyChoice-nál amit a HempWorx márkájuknak, a CBD iparág piacvezető...

    A Young Living bekerült a világ DSN TOP10 legnagyobb cége közé

    A Young Living bekerült a világ DSN TOP10 legnagyobb cége közé

    A Young Living, a világ vezető illóolaj vállalata bejelentette, hogy a 7. helyen szerepel a Direct Selling News (DSN) Global 100 listáján, a 2020-ban elért 2,2 milliárd dolláros árbevételével. A Direct Selling News (DSN) a Direkt Értékesítők Szövetségének cégeit...

    A Kannaway forgalma 38 %-al csökkent 2020-ban

    A Kannaway forgalma 38 %-al csökkent 2020-ban

    A Kannaway forgalma 46,9 millió dollár lett 2019-ben, ami 38% -kal csökkenést jelent a 2019-es 75,6 millió dollárhoz képest. A társaság bruttó árrése a 2019-es 76% -ról 2020-ra 80% -ra nőtt. A készpénz állománya 2020 végén 5,7 millió dollár volt. "Noha az egész világ...

    Megjelent Jenna Zwagil a MyDailyChoice társalapítójának könyve

    Megjelent Jenna Zwagil a MyDailyChoice társalapítójának könyve

    Jenna Zwagil a MyDailyChoice társalapítójának könyve a Breaking All the Rules (Sértsd meg az összes szabályt) címet kapta és felkerült Amazon Multi Level Marketing, Üzleti könyvek Bestseller listájára. "Úgy gondolom, hogy ez a könyv sok ember életét fogja...

    Az FLP Global Rally 2021 online került megrendezésre

    Az FLP Global Rally 2021 online került megrendezésre

    Az FGR21 a Forever Living Products történetében a legnézetebb rendezvény lett, amin a világ minden tájáról részt vettek a forgalmazók. A több napos rendezvényen az online közvetítés alatt bejelentkeztek az ország igazgatók, a TOP forgalmazók és bemutatásra kerültek az...

    A Tupperware bevétele 3% -kal csökkent 2020-ban

    A Tupperware bevétele 3% -kal csökkent 2020-ban

    A Tupperware bejelentette, hogy a 2020-as árbevétele 1,710 milliárd dollár, ami 3 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 1,8 milliárd dollárhoz képest. A forgalom területileg a következőképpen alakult: 2019 (millió $) 2020 (millió $) Ázsia-Csendes-óceán 590 523 Európa...

    Mohini átverés, amit messziről kerülj el

    Mohini átverés, amit messziről kerülj el

    A Mohini céggel új erőre kapott a FOREX robotos pénzkeresési módszer, ami pár hónap "virágzás" után úgy nézz ki, hogy a földbe áll. Kezdjük egy kis történelemmel és kezdjük a kicsivel több mint 10 évvel ezelőtti első nagyobb hullámot kavaró céggel a Quantum XXL-el,...

    A Zinzino bevétele 48% -kal nőtt 2020-ban

    A Zinzino bevétele 48% -kal nőtt 2020-ban

    A Zinzino bevétele 48% -kal, 771 millió dollárra nőtt 2020-ban, az előző évi 520 millió dollárhoz képest. A 2020-as év a társaság életében a legnagyobb fogalmat jelenti, ennek oka az eladások növekedése az összes régióban. A legerősebb növekedés továbbra is a...

    Az Amway forgalma 2%-al növekedett 2020-ban

    Az Amway forgalma 2%-al növekedett 2020-ban

    A Amway beszámolója szerint a 2020-as évet 8,5 milliárd dollárral zárták, ami 2%-os forgalom emelkedést jelentett 2019-hez képest, de a 2013-as 11,8 milliárd dolláros csúcstól 28 százalékkal elmaradt.  A jelenleg zajló világ események miatta a vállalat egész évben az...

    Pin It on Pinterest