MLM Hírek

A Farmasi forgalma 3%-al csökkent 2024-ben
A Farmasi 429 millió dollár forgalommal zárta a 2024-es évet, ami 3%-os csökkenést jelent a 2023-as adathoz képest. A cég forgalma 2021-ben 459 millió dolláron volt a csúcson. 2023-ban 440 millió, és 2024-ben 429 millió dolláron zártak. A Farmasi-ról bővebben IDE...

Az ASEA forgalma 6%-al csökkent 2024-ben
Az ASEA 150 millió dollár forgalommal zárta a 2024-es évet, ami 6%-os csökkenést jelent a 2023-as adathoz képest. A cég forgalma 2021-ben 188 millió dolláron volt a csúcson, ami azóta három egymás követő évben csökkent. 2022-ben 170 millió, és 2023-ban 160 millió...

Szarvas Placenta? Őssejtek? A Cambridge Egyetem Híre
A tartalmakat kommentár nélkül tesszük közzé, pontos forrásmegjelölésekkel. A fordítás a ChatGPT használatával történt. Szarvas Placenta? Őssejtek? A Cambridge Egyetem Híre Rövid összefoglaló: A vizsgált kapszulákban nem voltak élő őssejtek. Ha lennének is, az...

Amway: 4% növekedés Magyarországon, 5% az ESAN régióban
Az Amway, a világ vezető közvetlen értékesítési vállalata[1] közzétette 2024-es pénzügyi eredményeit és bemutatta legfontosabb fejlesztéseit, ezzel megerősítve globális vezető szerepét az iparágban. A vállalat 7,4 milliárd dolláros globális árbevételének elérésében...

Az Oriflame forgalma 20%-al csökkent 2024-ben
A svédországi székhelyű Oriflame éves pénzügyi jelentésében 20%-os visszaesésről számol be, így az árbevétele 658.66 millió dollár volt 2024-ben. Az elmúlt években folyamatosan esik a cég forgalma, még 2017-ben 1.53 millárd dollárt értek el és először 2022-ben esett a...

Az Amway forgalma 3%-al csökkent 2024-ben
Az Amway 7,4 milliárd USD forgalommal zárta a 2024-es évet, ami 3%-os csökkenést jelent a 2023-as adathoz képest. Az Amway forgalma világszinten a 2021-es 8,9 milliárdos csúcs óta folyamatosan csökken, 2022-ben 8,1 milliárd, 2023-ban pedig 7,7 milliárd dollár volt. Az...
A Young Living bekerült a világ DSN TOP10 legnagyobb cége közé
A Young Living, a világ vezető illóolaj vállalata bejelentette, hogy a 7. helyen szerepel a Direct Selling News (DSN) Global 100 listáján, a 2020-ban elért 2,2 milliárd dolláros árbevételével. A Direct Selling News (DSN) a Direkt Értékesítők Szövetségének cégeit...
A Kannaway forgalma 38 %-al csökkent 2020-ban
A Kannaway forgalma 46,9 millió dollár lett 2019-ben, ami 38% -kal csökkenést jelent a 2019-es 75,6 millió dollárhoz képest. A társaság bruttó árrése a 2019-es 76% -ról 2020-ra 80% -ra nőtt. A készpénz állománya 2020 végén 5,7 millió dollár volt. "Noha az egész világ...
A NuSkin lett az első számú Otthoni Szépségápolási Rendszer az Euromonitor adatai alapján
A NuSkin szépségápolási eszközrendszere negyedik egymást követő évben az első helyen végzett az Euromonitor kutatócég listáján, amely átfogó piackutatást tett közzé a bőrápolási iparról. "Innovatív megközelítést választottunk a gyorsan növekvő otthoni szépségápolási...
A Herbalife Nutrition virtuális rendezvényén 5000 forgalmazó vett részt
A Herbalife Nutrition március 16–19-én tartotta meg az éves oktatási és képzési konferenciáját a független forgalmazói számára, amely elsőként globális virtuális eseményként került megrendezésre. "A Reach Beyond témát a csodálatos forgalmazóink ihlették, akik...
Farmasi 3 millió dollár értékben adott el rúzsokat mindössze 2 óra alatt
A Farmasi új értékesítési rekordot álított fel, mindössze két óra alatt 3 millió dollár értékben adott el a limitált kiadású VFX Pro Camera Ready Matte Liquid Lipstick rúzsból. A bevezetéskor a termék kevesebb mint egy óra alatt fogyott el, ezért rövid időn belül egy...
Megjelent Jenna Zwagil a MyDailyChoice társalapítójának könyve
Jenna Zwagil a MyDailyChoice társalapítójának könyve a Breaking All the Rules (Sértsd meg az összes szabályt) címet kapta és felkerült Amazon Multi Level Marketing, Üzleti könyvek Bestseller listájára. "Úgy gondolom, hogy ez a könyv sok ember életét fogja...
Az FLP Global Rally 2021 online került megrendezésre
Az FGR21 a Forever Living Products történetében a legnézetebb rendezvény lett, amin a világ minden tájáról részt vettek a forgalmazók. A több napos rendezvényen az online közvetítés alatt bejelentkeztek az ország igazgatók, a TOP forgalmazók és bemutatásra kerültek az...
A Tupperware bevétele 3% -kal csökkent 2020-ban
A Tupperware bejelentette, hogy a 2020-as árbevétele 1,710 milliárd dollár, ami 3 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 1,8 milliárd dollárhoz képest. A forgalom területileg a következőképpen alakult: 2019 (millió $) 2020 (millió $) Ázsia-Csendes-óceán 590 523 Európa...
Mohini átverés, amit messziről kerülj el
A Mohini céggel új erőre kapott a FOREX robotos pénzkeresési módszer, ami pár hónap "virágzás" után úgy nézz ki, hogy a földbe áll. Kezdjük egy kis történelemmel és kezdjük a kicsivel több mint 10 évvel ezelőtti első nagyobb hullámot kavaró céggel a Quantum XXL-el,...
A Zinzino bevétele 48% -kal nőtt 2020-ban
A Zinzino bevétele 48% -kal, 771 millió dollárra nőtt 2020-ban, az előző évi 520 millió dollárhoz képest. A 2020-as év a társaság életében a legnagyobb fogalmat jelenti, ennek oka az eladások növekedése az összes régióban. A legerősebb növekedés továbbra is a...
Az Amway forgalma 2%-al növekedett 2020-ban
A Amway beszámolója szerint a 2020-as évet 8,5 milliárd dollárral zárták, ami 2%-os forgalom emelkedést jelentett 2019-hez képest, de a 2013-as 11,8 milliárd dolláros csúcstól 28 százalékkal elmaradt. A jelenleg zajló világ események miatta a vállalat egész évben az...
Exkluzív tartalmakkal indult el az MLMfigyelő Webshopja
Az MLM figyelő szolgáltatásait azért hoztuk létre, hogy teljes körű támogogatást nyújtson és segítse azon üzletépítő barátainkat, akik szeretnének minél hatékonyabban dolgozni. Olyan marketing eszközöket adunk a számukra, ami kiegészíti a vállalkozásukat, ami a kezük...
A NuSkin forgalma 7%-al növekedett 2020-ban
A Nu Skin Enterprises pénzügyi beszámolója szerint a 2020-as évet 2,58 milliárd dollárral zárták, ami 7%-os forgalom emelkedést jelentett 2019-hez képest, de még mindig nem érte el a 2018-as 2,68 milliárd dollárt. "Büszke vagyok az egész csapatunk munkájára és...
A Herbalife rekord évet zárt 2020-ban, a forgalma 14%-al növekedett
A Herbalife 2020-as árbevétele 14% -kal nőtt 2019-hez képest, ami nettó 5,5 milliárd dollárral a vállalat történetének legmagasabb forgalma, ezzel újabb rekordot állítva fel. Árbevétel terén a vállalat hat régiójából három - Ázsia és a Csendes-óceán, az EMEA és...
Piramisjáték szervezése miatt büntették meg a Lyoness-t
Az Olaszországi Verseny- és Piacfelügyelet (AGCM) 2021. január 25.-én kiadott sajtóközleménye szerint újabb 3 millió euróra büntette a Lyoness-t és annak jogutódait tiltott piramisjáték szervezése miatt. Az AGCM szerint a myWorld Italia és a Lyconet Italia...
A MyDailyChoice 3 új terméket vezetett be Európában
A MyDailyChoice mikronizált hatóanyagtartalommal rendelkező táplálék spray-k bővültek a Core Keto, PASSION és Beauty+ termékekkel, ezzel már 11 különböző spray közül válogathatnak a fogyasztók. Az egyedi gyártástechnológiának a napi spray-k minden eddiginél...
2020-ban a NuSkin 21 tonna műanyagot takarított meg
A Nu Skin fenntarthatósági kötelezettségvállalását teljesítve 21 tonna műanyagot takarított meg 2020-ban, ezzel csökkentve a termékei környezetre gyakorolt hatását. A vállalat a 2019-ben kítűzött változásai céljaként a becslések szerint legalább 16,5 tonna papírt és...
A Herbalife bemutatta a Baked Goods termékcsaládját
A Herbalife Nutrition belép az otthon elkészíthető pékáruk kategóriájába a Protein Baked Goods Mix termékkel, melyet a Formula 1 Healthy Meal Nutritional Shake Mix-el kombinálva állítottak össze. Ez az új pékárukeverék lehetőséget nyújt a fogyasztóknak a magas...
A WorldVentures csődvédelmet kért maga ellen
A WorldVentures ™ csődvédelmet nyújtott be az Egyesült Államokban maga ellen a texas-i csődbíróságon, mert fizetésképtelenné vált a cég az elmúlt hónapok alatt. A WorldVentures a bírósághoz benyújtott kérelmében arra törekszik, hogy a továbbiakban is képes legyen...
A TikTok betiltotta a piramis és network marketing tartalmakat
A TikTok frissítette közösségi irányelveit, melyben betiltotta a többszintű marketingcégeket (Network Marketing, MLM) népszerűsítő tartalmakat. A cég arra kéri a felhasználókat, hogy ne tegyenek közzé és ne osszanak meg olyan tartalmat, amely "Ponzi-t, többszintű...
A Kyäni új elnököt nevezett ki a cég élére
A Kyäni Katy Holt-Larsent nevezte ki új vállalatelnöknek, aki több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a közvetlen értékesítés területén, különös hangsúlyt fektetve a termékfejlesztésre, az ügyfélélményre és az üzleti stratégia végrehajtására. "Örömmel látom,...
A PM-International több mint 1 millió eurót adományoz a World Vision számára
2021-ben a PM-International 1,08 millió eurót adományoz a World Vision számára és így az együttműködés már 17 éven keresztül tart. Ennek köszönhetően 3000 gyermeket, valamint családjaikat és közösségeiket taámogatja világszerte a cég. "Büszkék és hálásak vagyunk,...
A vég kezdete? Johan Stael von Holstein elhagyta a CROWD1 fedélzetét.
A CROWD1 vezérigazgatója Johan Stael von Holstein november 23-tól egészségügyi okokra hivatkozva lemondott a cégben betöltött pozíciójáról, helyére Johan Westerdahl a korábbi kereskedelmi igazgató lett kinevezve. A hirtelen bejelentést hetekkel később Mattias Tönnheim...
A NuSkin új mérföldkövet ért el a 700 millió étel adománnyal
Nourish the Children (NTC) keretein belül a Nu Skin 2002 óta több mint 700 millió ételt vásárolt és adományozott alultáplált gyermekeknek a világ több mint 50 országában. A Tápláld a Gyermekeket (NTC) kezdeményezés lehetővé teszi a Nu Skin vezetőinek, ügyfeleinek és...
Megjelent a doTERRA Social közösségi platformokat támogató alkalmazása
A doTERRA bemutatta a Social alkalmazását, amivel egyszerűen oszthatunk meg tartalmakat a közösségi oldalainkon. Amikor egy vállalat és képviselői összefognak, az mindig mindenki számára előnyös lesz. Ez a fajta megközelítés arra ösztönzi a vállalatot, hogy...
A MyDailyChoice elindítja a mexikói piacot
A CBD piacvezető MyDailyChoice bejelentette, hogy a következő piacnyitása Mexikóban lesz, ahol a termékek széles skálája lesz elérhető rögtön az indulás pillanatában. A vállalat jelenleg egy 90 napos tervel indul az új piacon, amely fokozatosan növeli helyi...
A Herbalife CBD tartalmú termékeket mutatott be
A Herbalife Nutrition nemrég mutatta be az Enrichualt névre keresztelt termék portfólióját, amivel a vállalat belép a gyorsan növekvő CBD tartalmú piacra. A Brightfield Group előrejelzése szerint ezen a területen az Egyesült Államokban az értékesítések 2023-ra elérik...
Az New Avon több mint 60 ezer játékot adományoz a rászoruló gyermekeknek
Az Avon együttműködik a Marine Toys for Tots programmal, amely új csomagolatlan játékokat gyűjt és ezeket a játékokat szétosztja a kevésbé szerencsés gyerekeknek az ünnepek alatt. Ebben az évben az Avon vállalati szponzorként, több mint 60 ezer játékot adományozott a...
A Kannaway belép a CBN piacra
A Medical Marijuana leányvállalata, a Kannaway ® két új CBN izolátumtermék kiadásával hivatalosan belépett az amerikai kannabinol (CBN) piacra. A kannabinol (CBN) nem tévesztendő össze a már most népszerű kannabidiollal (CBD), hiszen a CBN egy másik nem pszichoaktív...
A PM-International Online tartotta meg az első Amerikai Kongresszusát
A PM-International a disztribúciós partnerek elkötelezettségét emelte ki az organikus növekedés kulcsaként az elsőnek megtartott Americas Congress Online alatt. A PM-International eddigi történelmének legnagyobb eseménye volt Amerikában, több ezer résztvevővel, amit...
A Piramiskirályok leleplezése – A Crowd1 átverés – BBC dokumentumfilm
"A Piramiskirályok leleplezése - A Crowd1 átverés Afrikát célozza meg" címmel jelent meg a BBC Africa Eye dokumentumfilje, ami több hónapos oknyomozói munka eredményét összegzi közel egy órában. A legjobb csalások mindig álruhában vannak. A Crowd1 pedig az egyik...
A Farmasi Amerika 25 millió dolláros központot épít Miamiban
A Farmasi elkötelezte magát az észak-amerikai növekedés mellett ezért 25 millió dolláros beruházéssal egy csúcstechnológiájú disztribúciós központot épít Miamiban, Floridában. Az új központ Észak-Amerika egyik technikailag legfejlettebb disztribúciós létesítménye lesz...
A Kannaway új termékcsaládja Evolve néven jelenik meg
A Kannaway ® új Evolve termékcsaládot indított el, amelynek célja az egészség- és fitneszprogramok, valamint az egészséges életmód támogatása. A fitnesz- és táplálkozási szakértő, Dan Miller vezetésével a Kannaway's Evolve egy teljes fitnesz- és táplálkozási program,...