MLM Hírek

A 4Life nyerte a Protein Innovációs Díjat
A World Plant-Based Innovation Awards díjátadón a 4Life kapta a 2024-es fehérjeinnovációs kategória győztesének járó díjat a „Növényi alapú transzfer faktorok kutatásáért”. Ez a kutatás az immunrendszert támogató peptid molekulákra és arra a rendszerre...

A dōTERRA szépségápolási termékek 11 díjat nyertek
A 2024-es Global Makeup Awards díjátadón a dōTERRA-t kitüntetésben részesítették, és összesen 11 díjat kapott szépségápolási és testápolási termékeiért. A cég a legjobb amerikai szépségmárka kategóriában arany díját kapott. A dōTERRA termékdíjai a következők: Arany...

A NuSkin forgalma 12%-al csökkent 2024-ben
A Nu Skin 2024-es bevétele 12%-kal 1,73 milliárd dollárra csökkent és hosszú évek óta másodjára sem éri el a 2 milliárd dollárt. 2017-ben még 2,2 milliárd dolláron álltak, hogy azután elérjék a 2,69 milliárdos csúcsúkat 2021-ben. Az azóta eltelt időben a forgalom...

A Zinzino forgalma 25%-al növekedett 2024-ben
A Zinzino bevétele a 2024-es évben 25%-kal növekedett éves szinten, ami 195 millió dollárt jelentett. Közép-Európa bizonyult a Zinzino legerősebb forgalmi területének, ami 52,5 millió dollár volt ezeken a piacokon. Dél- és Nyugat-Európa, amely magában foglalja...

A 4Life gyártása NSF és FDA minősítéssel rendelkezik
A 4Life NSF és FDA minősítéssel rendelkezik, a gyógyszerészeti tisztaságú termékek előállításához. Az NSF International felmérte és megerősítette a 4Life kutatólaboratóriumainak és raktárainak megfelelőségét. Az értékelt technológiák közé tartozik a vállalat száraz...

Az Amway több millió dollárt fektet be az India Labs-ban
Az Amway vezérigazgatója, Milind Pant egy 2023-as interjúban kijelentette , hogy indiai befektetési tervük nagyon kiemelkedő volt, ezért a vállalat bejelentette, hogy 4 millió dollárt költ négy kutatás-fejlesztési (K+F) labor építésére Indiában. A laboratóriumok...
A Herbalife-ot kitüntették a biztonságra tett erőfeszíteséért
Az Észak-Karolinai Munkaügyi Minisztérium kitüntette a Herbalife Nutritiont az alkalmazottak biztonsága iránti következetes elkötelezettségéért és a vállalat gyártólétesítményeinek biztonsági előéletéért. A Herbalife hatodik egymást követő évben kapta meg az...
A NuSkin újabb szintre lépett a fenntarthatóság területén
A 2021-es jelentésében a Nu Skin megosztotta a környezeti, a társadalmi és a kormányzásra (ESG) tett vállalásai előrehaladását, beleértve a fenntarthatósági kötelezettségvállalásait és a globális adományozás erőfeszítéseket. A vállalat jótékonysági szervezete, a Nu...
Kyäni ezüst érmet nyer az NYX Awardson
A Kyäni Nitro Nutrition program több kategóriában, mint marketing, kommunikáció és kreativitás terén nyert díjak a NYX Awards díjátadón. A NYX Awards egy vezető nemzetközi díjátadó program, amely elismeri a marketing, a kommunikáció és a kreativitás területén nyújtott...
Az Amway forgalma 4%-al növekedett 2021-ben
A Amway beszámolója szerint a 2021-es évet 8,9 milliárd dolláros forgalommal zárták, ami 4 %-os forgalom emelkedést jelentett 2020-hoz képest, de a 2013-as 11,8 milliárd dolláros csúcstól még elmarad. Ez az értékesítési növekedés több kulcsfontosságú piacon volt...
A Farmasi elindul Németországban
A törökországi székhelyű Farmasi bejelentette, hogy hivatalosan is elindulnak Németországban és csatlakoznak a több mint 4 millió meglévő disztribútorhoz, akik világszerte 27 országban dolgoznak. „Nagyon izgatottak vagyunk, hogy kiterjeszthetjük vállalkozásunkat, és...
Az Amwayt piramis rendszer építéssel vádolják Indiában
Az Amway kb. 100 millió dollárnyi vagyonát zárolták piramis rendszer építése vádjával Indiában. Az Indiai Végrehajtási Hatóság sajtóközleménye szerint: A Végrehajtási Hatóság (ED) ideiglenesen lefoglalt 757,77 millió rúpia értékű eszközöket. Az Amway India Enterprises...
A nemzetközi díjat nyert ZeeGen elindult Magyarországon is
Időről időre minden iparágban felbukkan egy vállalat, amely magasra teszi a lécet, átírja az adott iparág szabványait, és valami forradalmian újjal áll elő. Így történt ez Közép-Európában is, ahol a magyar tulajdonú mikrontechnológiai startup, a ZeeGen indult el, és...
Kun László Zsolt | Villáminterjú
Kun László Zsolt megtisztelt, hogy nyaralása közepén egy villáminterjút adjon az MLM figyelőnek. Az elmúlt időszak kiemelkedő eredményeire a Nemzetközi Network Marketing világ is felfigyelt, hiszen a világ legnagyobb cégfüggetlen szakmai oldala a Businessforhome...
Forever segélyszállítmány indult Kárpátaljára
Forever segélyszállítmány indult Kárpátaljára az óvodás, bölcsödés és iskolás gyermekek számára. Természetesen a felnőtt lakosság megsegítésére alkamas termékek is részét képezik a segélyszállítmánynak.
Az NuSkin forgalma 4%-al növekedett 2021-ben
Nu Skin éves bevétele 4%-al növekedett 2021-ben és elérte a 2,7 milliárd dollárt. Az értékesítési vezetők száma az utolsó negyedévben 13%-kal nőtt az előző év negyedévéhez képest, összesen 61 515-re. Az ügyfelek száma is emelkedett +12%-al, összesen 1 367 559-re. „A...
Az Herbalife forgalma 4,7%-al rekord magasságik növekedett 2021-ben
A Herbalife Nutrition közzétette teljes 2021-es pénzügyi eredményeit, amely 5,8 milliárd dolláros nettó árbevételről számolt be, ami 4,7%-os növekedés 2020-hoz képest, és a vállalat történetének legnagyobb éves nettó árbevétele. „A globális trendek továbbra is...
Az Oriflame forgalma 12%-al csökkent 2021-ben
A svédországi székhelyű Oriflame éves pénzügyi jelentésében 12%-os visszaesésről számol be, így az árbevétele 1016,5 millió euró volt 2021-ben, szemben a 2020-as 1156,9 millió euróval. Az összes piacon csökkentek az euróértékesítések: Latin-Amerika 4%, FÁK 10%, Európa...
Az LR Group forgalma 4%-al növekedett 2021-ben
Az LR Global Holding GmbH, az LR Health & Beauty anyavállalata éves szinten 4%-os növekedést ért el 2021-ben, így a csoport teljes árbevétele 296,2 millió euróra nőtt. „2021-ben sikeresen folytattuk pozitív üzleti fejlődésünket, és a kihívásokkal teli piaci...
A dōTERRA együttműködik a Mississippi Egyetemmel az illóolajok tanulmányozásában
A dōTERRA 5 éves együttműködést kötött a Mississippi Egyetem (UM) Kutatóközpontjával (NCNPR) az illóolaj-ipar minőségi szabványainak meghatározására. Ebben az ötéves együttműködésben az NCNPR kutatásokat fog végezni az illóolaj-ipar minőségi szabványainak...
Berkics Miklós új autója egy Maybach GLS 600
Berkics Miklós a világ élvonalába tartozik 25 év Multi Level Marketing munkával a háta mögött a Forever Living Products cégnél, ahol Diamond Manager szintet ért el. Hétköznapi polgári családban született Babócsán, vasutas édesapa és postás az édesanya gyermekeként....
A Forbes legjobb munkaadói listáján 5 direkt értékesítő cég szerepel
2022-ben a Statista piackutató céggel együttműködve a Forbes összeállította Amerika legjobb középvállalkozói listáját, amiben 5 direkt értékesítő cég is szerepel. A Statista piackutató cég 60 ezer amerikai polgárt vizsgált, akik legalább 1000 alkalmazottat...
A MyDailyChoice CBD-adományokkal támogatja a veteránokat
A veteránok és családjaik támogatására irányuló emberbaráti erőfeszítése részeként a MyDailyChoice és a Zwagil Alapítvány a HeroGrown Alapítvánnyal együttműködve Hempworx CBD tinktúrákat és Mantra illóolajokat biztosít a veteránoknak, az elsősegélynyújtóknak és...
A doTERRA díjat kap a Hawaii szantálfa megőrzésére tett erőfeszítéseiért
A doTERRA elkötelezett Hawaii természeti erőforrásainak megvédésében, mióta elkezdte a szantálfa illóolajait a környékről beszerezni. Az olajokat fenntartható módon csak elhalt vagy haldokló fákból nyerik, és a vállalat a Hawaii Állami Erdészeti és Vadvédelmi...
Az Euromonitor adtai alapján a Herbalife 1. helyen végzett Health Shake kategóriában
A független Euromonitor International piackutató cég a Herbalife Nutritiont a „Világ első számú egészséges shake”-nek és „az aktív életmódhoz szükséges táplálkozás első számú márkájának” nevezte. Ez egyben az ötödik egymást követő év, amikor a Herbalife-ot a világ...
Az LR Health & Beauty új márkával lép be a fitnesz kategóriába
Az LR Health & Beauty bejelentette új fitneszmárkáját az LR:GO néven. Ez az új termékcsoport a test edzés előtti, alatti és utáni szükségleteire összpontosít, és holisztikus edzőcsomagot tartalmaz edzésvideókkal, étrendi tervekkel és szakértői tippekkel, valamint...
Gidófalvi Attila évindító előadása az Eagle – Képzésen
Gidófalvi Attila és Kati – Forever Living Products – Diamond Manager Gidófalvi Attila hihetetlen karriere a network marketing szakmában megingathatatlan hitével kezdődött. Hitt a lehetőségben, a cégben, az álmok és a csapat erejében, teljes odaadással, meggyőződésből...
A PM-International bevételi rekordot döntött 2021-ben
A PM-International AG történelme során először lépte túl a 2 milliárd dolláros éves forgalmat. A vállalat éves bevétele 2021-ben több mint 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és 2,35 milliárd dollár volt. „26 évnek kellett eltelnie, hogy a forgalmunk átlépje az 1...
A Sunrider fennállásának 40. évfordulóját ünnepli idén
A Sunrider International közleményében beszélt a 2022-es jövőképéről, és azt a célt tűzte ki, hogy „továbbvigye és bővítse a Sunrider örökségét”. A cég idén ünnepli fennállásának 40. évfordulóját , és Dr. Tei Fu Chen, a Sunrider International alapítója úgy jellemezte...
A FARMASI új táplálékkiegészítőket mutat be az USA piacán
A FARMASI bejelentette a Nutriplus táplálékkiegészítő sorozatának bevezetését az amerikai piacon. Ebben az új termékcsaládban a Spirulina, az Omega-3, a gyermekek számára készült multivitamin, a B12 spray, a D3 spray és a C vitamin pezsgőtabletta szerepel. "Izgatottan...
A Kannaway irodát és raktárat nyit Lengyelországban
A Kannaway bejelentette új irodát és raktárat nyit Varsóban, Lengyelországban. A varsói repülőtér közelében található új, 7771 négyzetméteres raktár lehetővé teszi a Kannaway számára, hogy a postát, a DPD-t és a UPS-t használja termékei kiszállítására Európában,...
Nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepeket!
Elérkezett a december, ami az ide év utolsó hónapja. A karácsony előtti nagy roham után végre eltudunk csendesedni, pihenni és békében tölteni az ünnepeket azokkal akiket szeretünk. Átgondolhatjuk az idei év nehézségeit, eredményeit, miben fejlődtünk és lettünk...
Nem a SkyWay finanszírozza a uSky projektet az Egyesült Arab Emirátusokban
Régóta olvasom az arab világ vezető hírportáljait és a napokban jött velem szemben egy érdekes cikk a SkyWay állítólagos Egyesült Arab Emirátusokban lévő húrvasút projektjéről, amiből kiderül, hogy nem a SkyWay kisrészvényes tulajdonosai pénzéből finanszírozzák a...
Az Amway ikonját Doug DeVos-t életműdíjjal tüntették ki
Az Amway Igazgatótanácsának társelnöke Doug DeVos, a közelmúltban életműdíjat kapott a Közvetlen Értékesítésítők Világszövetségétől (WFDSA) a Network Marketingben végzett szolgálatáért. Doug DeVos 14 éves kora óta aktív résztvevője a WFDSA-nak, hiszen édesapjával az...
Az Avon árplafont vezet be a termékeinél
Az Avon International vezérigazgatója, Angela Cretu elkötelezte magát, hogy az Avon árai csak az inflációval összhangban fognak emelkedni, még a kínálati és szállítói költségek folyamatos emelkedése ellenére is. Az Avon ennek az ígéretnek a betartása érdekében...
A NuSkin 750 millió étkezést biztosított a gyermekek számára
A Nu Skin Enterprises újabb mérföldkövet ért el és a 2002-es Nourish the Children segélyprogram indulása óta összesen 750 millió ételt biztosított a gyermekek számára. A Nourish the Children jótékonysági kezdeményezése révén a Nu Skin a gyermekkori éhség tragédiáján...
MyDailyChoice Awakening 2021 rendezvény Las Vegas
Az MyDailyChoice megtartotta az 5. éves kongresszusát, amelyet október 21. és 23. között rendeztek az Las Vegas-ban MGM Grand szállodában, amin több ezer résztvevővő vett részt a helyszínen, és amit több mint 30 országba közvetítették 5 különböző nyelven. Miután 2...
A DSA szerint rekordszintű kiskereskedelmi eladások lesznek 2021-ben
Az Egyesült Államok Közvetlen Értékesítők Szövetsége (DSA) szerint 2021-re várhatóan 4–7% közötti kiskereskedelmi növekedésé várható Amerikéban a Network Marketing piacon. Az előrejelzés szerint a közvetlen értékesítő cégek kiskereskedelmi forgaloma várhatóan 41,7 és...
A Tupperware szerepel „A Márkák, amik számítanak” listán
Az amerikai Fast Company üzleti magazin, ami a technológiára, az üzleti életre és a formatervezésre összpontosít, a Tupperware-t olyan vállalatként azonosította, amely többet tesz a világban, mint csupán termékeket értékesít vagy szolgáltatásokat nyújt, ezért...