MLM Hírek

    A PM-International bevétele elérte a 3 milliárd dollárt 2024-ben

    A PM-International bevétele elérte a 3 milliárd dollárt 2024-ben

    Rolf Sorg, a PM-International vezérigazgatója bejelentette, hogy a cég bevétele elérte a 3 milliárd dolláros mérföldkövet. A bejelentés a németországi céges ünnepségen történt, amin több mint 15 000 ember vett részt, és több mint 250 000-en nézték az interneten. Ezzel...

    A HyperFund kirptovaluta csalók ellen vádat emelnek

    A HyperFund kirptovaluta csalók ellen vádat emelnek

    Az Egyesült Államok Igazságügyi Minisztériuma a HyperFundban betöltött szerepükért két ember ellen vádat emel, míg a harmadik személy bűnösnek vallotta maagát. Az ügy szereplői névszerint Sam Lee, Rodney Burton és Brenda Chunga, akik kulcsszerepet játszottak az 1,89...

    Az LR Group forgalma 2,6%-al növekedett 2023-ban

    Az LR Group forgalma 2,6%-al növekedett 2023-ban

    Az LR Global Holding GmbH közzétette a 2023-as évre vonatkozó pénzügyi eredményeit, ami szerint forgalmuk elérte a 302 millió USD-t, ami 2,6%-os növekedést jelent 2022-hez képest. „A 2023-as pénzügyi év bevételeinek növekedése tükrözi a partnereink karrierfejlesztését...

    A NuSkin forgalma 12%-al csökkent 2023-ban

    A NuSkin forgalma 12%-al csökkent 2023-ban

    A Nu Skin 2023-as bevétele 12%-kal 1,97 milliárd dollárra csökkent és hosszú évek óta először nem éri el a 2 milliárd dollárt. 2017-ben még 2,2 milliárd dolláron álltak, hogy azután elérjék a 2,69 milliárdos csúcsúkat 2021-ben. Az azóta eltelt időben a forgalom...

    Az Amway felkerült a Forbes 2023-as listájára

    Az Amway felkerült a Forbes 2023-as listájára

    Az Amway felkerült a Forbes 2023-as legnagyobb amerikai magánvállalatok listájára. A 258 vállalat közül a 70. helyet érte el a cég, és az egyetlen magánkézben lévő közvetlen értékesítési vállalat, amit elismertek. A listára való felkerüléshez több mint 2 milliárd...

    Az LR Health & Beauty új márkával lép be a fitnesz kategóriába

    Az LR Health & Beauty új márkával lép be a fitnesz kategóriába

    Az LR Health & Beauty bejelentette új fitneszmárkáját az LR:GO néven. Ez az új termékcsoport a test edzés előtti, alatti és utáni szükségleteire összpontosít, és holisztikus edzőcsomagot tartalmaz edzésvideókkal, étrendi tervekkel és szakértői tippekkel, valamint...

    Gidófalvi Attila évindító előadása az Eagle – Képzésen

    Gidófalvi Attila évindító előadása az Eagle – Képzésen

    Gidófalvi Attila és Kati – Forever Living Products – Diamond Manager Gidófalvi Attila hihetetlen karriere a network marketing szakmában megingathatatlan hitével kezdődött. Hitt a lehetőségben, a cégben, az álmok és a csapat erejében, teljes odaadással, meggyőződésből...

    A PM-International bevételi rekordot döntött 2021-ben

    A PM-International bevételi rekordot döntött 2021-ben

    A PM-International AG történelme során először lépte túl a 2 milliárd dolláros éves forgalmat. A vállalat éves bevétele 2021-ben több mint 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és 2,35 milliárd dollár volt. „26 évnek kellett eltelnie, hogy a forgalmunk átlépje az 1...

    A Sunrider fennállásának 40. évfordulóját ünnepli idén

    A Sunrider fennállásának 40. évfordulóját ünnepli idén

    A Sunrider International közleményében beszélt a 2022-es jövőképéről, és azt a célt tűzte ki, hogy „továbbvigye és bővítse a Sunrider örökségét”. A cég idén ünnepli fennállásának 40. évfordulóját , és Dr. Tei Fu Chen, a Sunrider International alapítója úgy jellemezte...

    A FARMASI új táplálékkiegészítőket mutat be az USA piacán

    A FARMASI új táplálékkiegészítőket mutat be az USA piacán

    A FARMASI bejelentette a Nutriplus táplálékkiegészítő sorozatának bevezetését az amerikai piacon. Ebben az új termékcsaládban a Spirulina, az Omega-3, a gyermekek számára készült multivitamin, a B12 spray, a D3 spray és a C vitamin pezsgőtabletta szerepel. "Izgatottan...

    A Kannaway irodát és raktárat nyit Lengyelországban

    A Kannaway irodát és raktárat nyit Lengyelországban

    A Kannaway bejelentette új irodát és raktárat nyit Varsóban, Lengyelországban. A varsói repülőtér közelében található új, 7771 négyzetméteres raktár lehetővé teszi a Kannaway számára, hogy a postát, a DPD-t és a UPS-t használja termékei kiszállítására Európában,...

    Nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepeket!

    Nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepeket!

    Elérkezett a december, ami az ide év utolsó hónapja. A karácsony előtti nagy roham után végre eltudunk csendesedni, pihenni és békében tölteni az ünnepeket azokkal akiket szeretünk. Átgondolhatjuk az idei év nehézségeit, eredményeit, miben fejlődtünk és lettünk...

    Az Amway ikonját Doug DeVos-t életműdíjjal tüntették ki

    Az Amway ikonját Doug DeVos-t életműdíjjal tüntették ki

    Az Amway Igazgatótanácsának társelnöke Doug DeVos, a közelmúltban életműdíjat kapott a Közvetlen Értékesítésítők Világszövetségétől (WFDSA) a Network Marketingben végzett szolgálatáért. Doug DeVos 14 éves kora óta aktív résztvevője a WFDSA-nak, hiszen édesapjával az...

    Az Avon árplafont vezet be a termékeinél

    Az Avon árplafont vezet be a termékeinél

    Az Avon International vezérigazgatója, Angela Cretu elkötelezte magát, hogy az Avon árai csak az inflációval összhangban fognak emelkedni, még a kínálati és szállítói költségek folyamatos emelkedése ellenére is. Az Avon ennek az ígéretnek a betartása érdekében...

    A NuSkin 750 millió étkezést biztosított a gyermekek számára

    A NuSkin 750 millió étkezést biztosított a gyermekek számára

    A Nu Skin Enterprises újabb mérföldkövet ért el és a 2002-es Nourish the Children segélyprogram indulása óta összesen 750 millió ételt biztosított a gyermekek számára. A Nourish the Children jótékonysági kezdeményezése révén a Nu Skin a gyermekkori éhség tragédiáján...

    MyDailyChoice Awakening 2021 rendezvény Las Vegas

    MyDailyChoice Awakening 2021 rendezvény Las Vegas

    Az MyDailyChoice megtartotta az 5. éves kongresszusát, amelyet október 21. és 23. között rendeztek az Las Vegas-ban MGM Grand szállodában, amin több ezer résztvevővő vett részt a helyszínen, és amit több mint 30 országba közvetítették 5 különböző nyelven. Miután 2...

    A DSA szerint rekordszintű kiskereskedelmi eladások lesznek 2021-ben

    A DSA szerint rekordszintű kiskereskedelmi eladások lesznek 2021-ben

    Az Egyesült Államok Közvetlen Értékesítők Szövetsége (DSA) szerint 2021-re várhatóan 4–7% közötti kiskereskedelmi növekedésé várható Amerikéban a Network Marketing piacon. Az előrejelzés szerint a közvetlen értékesítő cégek kiskereskedelmi forgaloma várhatóan 41,7 és...

    A Tupperware szerepel „A Márkák, amik számítanak” listán

    A Tupperware szerepel „A Márkák, amik számítanak” listán

    Az amerikai Fast Company üzleti magazin,  ami a technológiára, az üzleti életre és a formatervezésre összpontosít, a Tupperware-t olyan vállalatként azonosította, amely többet tesz a világban, mint csupán termékeket értékesít vagy szolgáltatásokat nyújt, ezért...

    Lapicz Tibor | FLP

    Lapicz Tibor | FLP

    Lapicz Tibor  - Forever Living Products – Soaring Manager Szakmáját tekintve esztergályos, de egy nyomdaipari cégnél dolgozott, és egy saját reklám-kiadó céget vezetett, amikor megtalálta őt a Forever. 19 éve indította el FLP-s üzletét egy kis faluból Nógrád megyéből....

    A Well Beyond beolvad a MyDailyChoice-ba

    A Well Beyond beolvad a MyDailyChoice-ba

    A MyDailyChoice vezérigazgatója Josh Zwagil és a Well Beyond vezérigazgatója Jeremy Reynolds bejelentették, hogy a Well Beyond beolvad a MyDailyChoice -ba. A Well Beyond egy Utah állambeli hálózati marketingcég, amely több mint egy évtizede vezető szerepet tölt be a...

    Döntős a Jeunesse azonnal fogyasztható Alōmūn terméke

    Döntős a Jeunesse azonnal fogyasztható Alōmūn terméke

    A Jeunesse Global azonnal fogyasztható Alōmūn, aloe vera alapú terméke továbbjutott a legjobb új wellness termék kategóriában a 20 éves Pure Beauty London Awards díjátadón. Közel 600 terméket mutattak be a kis és nagy márkák a zsűrinek, akiknek ki kellett választani...

    A doTERRA támogatja az American Cancer Society közösséget

    A doTERRA támogatja az American Cancer Society közösséget

    A doTERRA szeptemberben, októberben és novemberben kilenc American Cancer Society (ACS) esemény szponzora lesz a rák elleni küzdelem támogatásának részeként. „A rák elleni küzdelem minden amerikait érint, és tudjuk, hogy erősebbek vagyunk, ha együtt harcolunk” -...

    A MyDailyChoice két új termékcsaláddal bővíti kínálatát

    A MyDailyChoice két új termékcsaláddal bővíti kínálatát

    A MyDailyChoice elkötelezett a foylamatos fejlődés mellett, ezért elindította két új termékcsaládját Hemp Momma és Mantra Synergy Blends néven. Hemp Momma A Hemp Momma egy környezetbarát ruházati termékcsalád neve, ezért egy fenntartható ruházati márkát jelent, amely...

    A MyDailyChoice megnyitotta Ukrajnát

    A MyDailyChoice megnyitotta Ukrajnát

    A MyDailyChoice június 15-én hivatalosan megnyitotta az Ukrán piacot a fogyasztók és partnerek számára. Jelenleg a Daily Sprays, a Mantra illóolajok, a High Life Travel és a HempWorx CBD termékek érhetőek el az országban, amit nagy érdeklődéssel fogadtak a...

    A Zinzino megnyitja Malajziát

    A Zinzino megnyitja Malajziát

    A Zinzino nagyon büszke arra, hogy 2021. június 3-án Malajziában elkezdi üzleti tevékenységét, amely a vállalat globális terjeszkedési stratégiájának következő lépését képezi. Több éves előkészítés után sikerült a malajziai piac indítása, amit az elmúlt években több...

    A doTERRA megnyitja Thaiföldet

    A doTERRA megnyitja Thaiföldet

    A doTERRA bejelentette Thaiföld megnyitását, mellyel bővítette a Délkelet-Ázsiában lévő piacait. A doTERRA thaiföldi székhelye Bangkok pénzügyi negyedében lesz, és 80 terméket kínálnak elsőkörben a helyi wellness partnereknek. "Ez egy nagyszerű nap a thaiföldi növekvő...

    13,9%-os növekedés 2020-ban az Egyesült Államokban

    13,9%-os növekedés 2020-ban az Egyesült Államokban

    A Network Marketing hazájában töretlen népszerűségnek örvendenek a Network Markting cégek, melyek a tavalyi koronavírusos helyzetben is 2020-as évben 13,9%-os növekedést értek el. A Multi-Level Marketing vagy Network Markting kialakulását 1934-re a California Vitamin...

    LR Group bevétel 26% -kal nőtt 2020-ban

    LR Group bevétel 26% -kal nőtt 2020-ban

    Az LR Health & Beauty közzétette 2020. évi beszámolóját, amelyben 26,7% -os bevétel növekedésről számolnak be az előző évhez képest. "Nagyon elégedettek vagyunk azzal, ahogy az üzlet fejlődött 2020-ban, és ennek köszönhetően a vállalat 35 éves történelmének messze...

    Pin It on Pinterest